Hpv vaccine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

LRJ

Anonym23 skriver:

Jeg har fået den selvbetalt. Synes 3500 er en lav pris for at beskytte sig mod kræft!! Jeg kan ikke se nogen værdig grund til ikke at beskytte sig mod en så hurtigt voksende og farlig kræft-form

Du er jo ikke beskyttet mod kræft du er bare forebygget imod kræft og kønsvorter du kan stadig få kræft, men der er bare ikke så stor chance for det.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

LRJ

Har den, og fik den gratis  

Anmeld

14. maj 2013

jydeinden

har fået den, skal have sidste stik imorgen og uden nogen former for bivirkninger .. for mig personligt var det langt værre med stivkrampe vaccination

Anmeld

14. maj 2013

Gittemor09

min valgmulighed er der ikke

men jeg har lige fået brev om tilbud om det, så skal have den første vaccine inden midt juni... så skal bare have bestilt tid.. har totalt nåleskræk.. men det er bare noget der skal gøre nu jeg kan få det gratis...

Anmeld

14. maj 2013

Muhmi

Ida b skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=XU9d_1CURaE

Se lige den inden du overvejer det.

Er det eneste jeg kan sige til video der...

Havde en lille diskussion med min kusine om det her for en lille uges tid siden da jeg lige havde fået mit første stik... Og glemte helt at få spurgt hende, det jeg så vil spørge dig om istedet...

Vaccinerer du så heller ikke dine børn og hvorfor???

Anmeld

14. maj 2013

Miss-86

Jeg har stemt at jeg har fået den - Mangler min sidste, som jeg skal have her d.30 maj

Anmeld

14. maj 2013

Lise

Har fået de første to, og mangler det sidste stik. 

Anmeld

14. maj 2013

Karla

Jeg har fået de første 2 stik. Skulle have mit 3. i juli, men er så blevet gravid. Så nu skal jeg have det sidste stik til december, når jeg har født. Så når jeg lige at få den sidste gratis også

Anmeld

14. maj 2013

mommy1991

maria_josse skriver:

Hej med jer Jeg ved ikke om denne debat ligger korrekt? Eller om den har været oppe før, som afstemning? jeg overvejer kraftigt at få HPV vaccinen meget snart. Kunne derfor godt tænke mig at vide hvor mange herinde der har fået den, overvejer osv. God aften

Jeg fik den da jeg var 15, så min mor betalte i dyre domme for den - men min familie er disponeret for livmoderhalskræft, så hun ville give mig den!

Anmeld

14. maj 2013

-Sigrid-

Jeg fik den da jeg var 13, og jeg fik den gratis. Min mor sendte mig bare ind til lægen, og jeg tænkte ikke videre over det, men jeg regner med at min egen datter skal have den så snart hun kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.