Hpv vaccine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

Maja88

Muhmi skriver:

Nej de er gratis året ud

ja men kan jo først starte i oktober..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Muhmi

Maja88 skriver:

ja men kan jo først starte i oktober..

Nååårh jeg troede du havde fået i Oktober, my bad... Ja så skal du betale for det sidste stik desværre, det koster ca. 1500,-  Men stadig billigere end hvis du skulle betale for alle stik

Anmeld

14. maj 2013

Maja88

Muhmi skriver:

Nååårh jeg troede du havde fået i Oktober, my bad... Ja så skal du betale for det sidste stik desværre, det koster ca. 1500,-  Men stadig billigere end hvis du skulle betale for alle stik

så de 2 første kan jeg få gratis???

ej undskyld jeg spørger men er dum på området

Anmeld

14. maj 2013

Levi&LilysMor

maria_josse skriver:

Hej med jer Jeg ved ikke om denne debat ligger korrekt? Eller om den har været oppe før, som afstemning? jeg overvejer kraftigt at få HPV vaccinen meget snart. Kunne derfor godt tænke mig at vide hvor mange herinde der har fået den, overvejer osv. God aften

Jeg har fået de to første og mangler lige den sidste som jeg skulle have i denne her måned, men er blevet bange for at få den sidste efter jeg så den video som blev lagt på facebook!!

Anmeld

14. maj 2013

Muhmi

så de 2 første kan jeg få gratis???

ej undskyld jeg spørger men er dum på området

Ja for du kan få den første i Oktober og nr. 2 er 2 mdr. efter, men nr. 3 er 4 mdr. efter nr. 2

Anmeld

14. maj 2013

dukke

Maja88 skriver:

hvis jeg nu får første sprøjte gratis i oktober..  ved du så om jeg skal betale for resten

Du skal bare ha den første før året er gået

Anmeld

14. maj 2013

Maja88

dukke skriver:

Du skal bare ha den første før året er gået

er de så alle gratis?

Anmeld

14. maj 2013

Tanze85

maria_josse skriver:

Hej med jer Jeg ved ikke om denne debat ligger korrekt? Eller om den har været oppe før, som afstemning? jeg overvejer kraftigt at få HPV vaccinen meget snart. Kunne derfor godt tænke mig at vide hvor mange herinde der har fået den, overvejer osv. God aften

Jeg har fået alle tre stik uden bivirkninger og gratis 

Anmeld

14. maj 2013

Maja88

Muhmi skriver:

Ja for du kan få den første i Oktober og nr. 2 er 2 mdr. efter, men nr. 3 er 4 mdr. efter nr. 2

tak for hjælpen

Anmeld

14. maj 2013

baby012

Har fået den  

var 16 og den kostede penge.. 

Ungen overvejer her, da min farmor fik livmorhals kræft, så slæbte min far mig og min søster op og fik os vaccineret og betalte for det.. 

er rigtig glad for at have fået den, og både min søn og datter SKAL  have den.. 

Min farmor døde desværre af det, og det gav hende lidt ro i sindet at hendes børnebørn var "sikret" hendes grumme skæbne  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.