Hpv vaccine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. maj 2013

Tulipan

LRJ skriver:

Du er jo ikke beskyttet mod kræft du er bare forebygget imod kræft og kønsvorter du kan stadig få kræft, men der er bare ikke så stor chance for det.. 

Nej det ved jeg godt. Men risikoen er kraftigt reduceret. man kan også få lungekræft uden at ryge, men derfor er risikoen også mindre hvis man lader være 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2013

Maja88

Muhmi skriver:

Er det eneste jeg kan sige til video der...

Havde en lille diskussion med min kusine om det her for en lille uges tid siden da jeg lige havde fået mit første stik... Og glemte helt at få spurgt hende, det jeg så vil spørge dig om istedet...

Vaccinerer du så heller ikke dine børn og hvorfor???

må man få den når man ammer??

Anmeld

14. maj 2013

Lund18

maria_josse skriver:

Hej med jer Jeg ved ikke om denne debat ligger korrekt? Eller om den har været oppe før, som afstemning? jeg overvejer kraftigt at få HPV vaccinen meget snart. Kunne derfor godt tænke mig at vide hvor mange herinde der har fået den, overvejer osv. God aften

Har stemt blank, for har fået 2 ud af de 3, så blev jeg gravid så måtte stoppe igen  Men skal helt sikket være færdig med at få dem efter endt graviditet. 

Anmeld

14. maj 2013

Timmner

Fik alle 3 stik da det var gratis

Anmeld

14. maj 2013

Benjamins'mor

Jeg fik den i 2010.
Synes helt klart det er det værd, hvis det mindsker risikoen for livmoder halskraft.

Anmeld

14. maj 2013

marie_jon

Ida b skriver:

http://www.youtube.com/watch?v=XU9d_1CURaE

Se lige den inden du overvejer det.

Har set den video før, og tænker at "en hver" kan lave sådan en skræmme video. Har læst mig frem til, at vaccinen kan have alvorlig men MEGET sjældne bivirkninger. Uanset hvilken vaccine der er tale om, så vil den slags skræmme kompagner nok altid fremstå

Anmeld

14. maj 2013

Muhmi

Maja88 skriver:

må man få den når man ammer??

Min læge sagde at det ikke betød noget

Anmeld

14. maj 2013

Maja88

Muhmi skriver:

Min læge sagde at det ikke betød noget

hvis jeg nu får første sprøjte gratis i oktober..  ved du så om jeg skal betale for resten

Anmeld

14. maj 2013

Kamulla

Jeg har fået den

Anmeld

14. maj 2013

Muhmi

Maja88 skriver:

hvis jeg nu får første sprøjte gratis i oktober..  ved du så om jeg skal betale for resten

Nej de er gratis året ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.