samvær med far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

TNBC

Anonym skriver:

det er os helt fint du ser sådan på det, det gør jeg ikke .. i det vores barn ikke har haft ret meget med far, i den tid vores barn har været til (2år) ..

så jeg spørg egentlig ikke om meninger, men hvad amtet siger?

Når du spørg herinde, vil vores meninger komme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

forkert og forkert ..

men synes ikke det kan være rigtig at man søger samvær med sit barn for at tage på arbejde ..

så kan barnet blive hjemme til han var færdig med at arbejde..
jeg synes det forkert at på 3dage skal kastes ud til en farmor som ikk ses særlig tit, hentes af en far som barnet heller ikke ser særligt tit .. isted for at gøre det mest muligt rutine..

Han lærer jo ikke hverken farmor eller far bedre at kende, hvis du beholder ham hjemme i stedet for. Og selvfølgelug har han ikke søgt samvær "for at tage på arbejde" - ligesom vi heller ikke får børn for at sende dem i institution. 

Jeg synes faktisk, det kan være fint, at far ikke altid lægger alt til side for at give barnet en totaloplevelse med ubrudt opmærksomhed 24/7 - jeg har hørt, det kan være svært for mødre at "konkurrere" med en samværsfar, som gør "sine" weekends til én lang tivolitur. 

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Der handler om had 4-5vågner timer, hvor drengen sikkert er træt og bare vil slappe af. Og drengen kan lære farmor/farfar bedre at kende.
Du ved jo ikke hvordan han har planlagt weekenden. Hvis din søn har det dårligt, kan du sige stoppe.

Han kan jo have brug for pengene.

HAD !!
jeg får intet ud af at have had til ham...

jeg kæmper for at vores barn får den tid med far, som far hårdnakket har sagt han vil ha . derfor mener jeg, at så skal den os bruges på barnet ..

der er vi forskellige ..

Anmeld

12. maj 2013

Mamalou

Jeg kan sagtens forså din tankegang. Jeg ville også foretrække at have min søn hjemme end at han blev passet under samværsweekenden hos far. Som jeg forstår dig, er det ikke "kontrol", men fordi du vil have tiden med barnet fremfor at det bliver passet. Der er desværre ikke så meget at gøre, andet hvis du oplever at dit barn reagerer og så er det statsforvaltningen der kan hjælpe dig.

vh. Louise

Anmeld

12. maj 2013

TNBC

Anonym skriver:

HAD !!

jeg kæmper for at vores barn får den tid med far, som far hårdnakket har sagt han vil ha . derfor mener jeg, at så skal den os bruges på barnet ..

der er vi forskellige ..

Had= handler.. Hvordan passer had ind i sætningen. Der står 4-5timer bagefter uden et punktum imellem. Tror du så der skal stå had?

Anmeld

12. maj 2013

Valle81

Anonym skriver:

HAD !!

der er vi forskellige ..

Tror der skulle stå det drejer sig om hvad, 4-5 vågne timer.....

Anmeld

12. maj 2013

TNBC

Yurie skriver:

Had= handler.. Hvordan passer had ind i sætningen. Der står 4-5timer bagefter uden et punktum imellem. Tror du så der skal stå had?

Sludder had=hvad

Anmeld

13. maj 2013

Mettefpigen

Nej du har ingen indflydelse.... Men forstår dig godt, for jeg har det på samme måde....

Anmeld

13. maj 2013

wamse

Jeg kan sagtens forstå din frustration, og ville også selv have den, hvis det var mig.

Jeg hører dig slet ikke som egoist, men som vil dit barn det bedste og mest stabile.
Jeg synes nemlig også, at det er uheldigt, at far arbejder lige der, når han kun ser jeres barn hver anden weekend . Ja et barn har som regel godt af samvær med bedsteforældrene også, men med så lidt samvær, så burde forældre/barn samværet være det primære.

Jeg har en forståelse for, at det kan være af nødvendighed, at far måske arbejder der, men det gør det ikke mere optimalt, hvilket jeg snakker ud fra.

Jeg tror desværre ikke, at du kan gøre noget ved det

Anmeld

13. maj 2013

Mamalou

wamse skriver:

Jeg kan sagtens forstå din frustration, og ville også selv have den, hvis det var mig.

Jeg hører dig slet ikke som egoist, men som vil dit barn det bedste og mest stabile.
Jeg synes nemlig også, at det er uheldigt, at far arbejder lige der, når han kun ser jeres barn hver anden weekend . Ja et barn har som regel godt af samvær med bedsteforældrene også, men med så lidt samvær, så burde forældre/barn samværet være det primære.

Jeg har en forståelse for, at det kan være af nødvendighed, at far måske arbejder der, men det gør det ikke mere optimalt, hvilket jeg snakker ud fra.

Jeg tror desværre ikke, at du kan gøre noget ved det

Helt enig!

samtidig skal man huske på, at det betyder endnu et skift for den bette gut at forholde sig til at blive passet af bedsteforældrene. Men der er desværre ikke meget at gøre.

Vh. Louise 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.