samvær med far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

TNBC

Anonym skriver:

fra fredag eftermiddag til lørdag morgen - det er et fritidsjob + sove ude ved kæresten..

Ja, så har han også hele lørdag og søndag. Og sønnen har hygget sig his farmor og farfar. Du kan ikke bestemme hvad han gør(og barnet bliver jo ik kastet rundt) så længe sønnen ike har det dårligt. Men hvis du siger at sønnen skal blive hos dig, fordi han lige skal arbejde lidt(mest aften/nat) tror jeg i bliver uvenner.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

mpr

Anonym skriver:

fra fredag eftermiddag til lørdag morgen - det er et fritidsjob + sove ude ved kæresten..

Hvis han alligevel først er færdig med arbejde efter barnet er lagt i seng hvorfor skal han så ikke have lov til at sove der? Hvis barnet alligevel bliver passet af fx bedsterne..?

Hvorfor skal han låses fast i en kasse fordi han har barnet hjemme?

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Og så forventer du det samme af ham? Hvad nu hvis farmor og farfar har spurgt, skulle han så spørge dig først? Han har barnet hver anden weekend, du har det resten af tiden. Så fordi han.lige tager på arbejde.Og barnet er hos bedsterne, er der forkert?

forkert og forkert ..

men synes ikke det kan være rigtig at man søger samvær med sit barn for at tage på arbejde ..

så kan barnet blive hjemme til han var færdig med at arbejde..
jeg synes det forkert at på 3dage skal kastes ud til en farmor som ikk ses særlig tit, hentes af en far som barnet heller ikke ser særligt tit .. isted for at gøre det mest muligt rutine..

Anmeld

12. maj 2013

TNBC

Anonym skriver:

- jo jeg spørg engang imellem om farmor kan passe..

det er bare vigtig for mig at mit barn får opfyldt behovet ved at se far - og så i sidste ende finde ud af at sådan er det faktisk ikke..

hvor er ærligheden lige henne..

Han ser da sin far hele lørdag og søndag. Fredag eftermiddag ulvetime, hygge med bedsterne.

Anmeld

12. maj 2013

TNBC

Anonym skriver:

det er bare vigtig for mig at mit barn får opfyldt behovet ved at se far - og så i sidste ende finde ud af at sådan er det faktisk ikke..

Han ser da sin far hele lørdag og søndag. Fredag eftermiddag ulvetime, hygge med bedsterne.

Anmeld

12. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Fantastisk. Du lyder nu ret fornuftig og kan godt forstå din irritation nu hvor du skriver at du giver mulighed for hans forældre kan passe. 

Det er kun lige gået op for mig at samværet kun er hver anden weekend. jeg ville sikkert også ærge mig på barnets vegne når nu de ser hinanden så lidt

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Chel1992 skriver:

Hvis han alligevel først er færdig med arbejde efter barnet er lagt i seng hvorfor skal han så ikke have lov til at sove der? Hvis barnet alligevel bliver passet af fx bedsterne..?

Hvorfor skal han låses fast i en kasse fordi han har barnet hjemme?

intet med at blive låst i en kasse, men jeg går da udfra at man har samvær med sit barn, fordi det er far og barn tid der er snak om - HVIS det ikke lige kan lade sig gøre, så burde han da sige det ikke kan lade sig gøre og barnet så kan blive hjemme..

det kaldes da samarbejde ..

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Fantastisk. Du lyder nu ret fornuftig og kan godt forstå din irritation nu hvor du skriver at du giver mulighed for hans forældre kan passe. 

Det er kun lige gået op for mig at samværet kun er hver anden weekend. jeg ville sikkert også ærge mig på barnets vegne når nu de ser hinanden så lidt

Tak

jeg prøver faktisk bare på at "låse" far lidt og tænke på vores barn , netop i denne tid har brug for ham, barnet er 2år..

ærligt er penge ikke alt, i forhold til at han kun ser vores barn hver anden weekend..

troede faktisk bare der var en "regl" om at tiden sku bruges på barnet derfor hed det samvær..

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

det er os helt fint du ser sådan på det, det gør jeg ikke .. i det vores barn ikke har haft ret meget med far, i den tid vores barn har været til (2år) ..

så jeg spørg egentlig ikke om meninger, men hvad amtet siger?

Anmeld

12. maj 2013

TNBC

Anonym skriver:

intet med at blive låst i en kasse, men jeg går da udfra at man har samvær med sit barn, fordi det er far og barn tid der er snak om - HVIS det ikke lige kan lade sig gøre, så burde han da sige det ikke kan lade sig gøre og barnet så kan blive hjemme..

det kaldes da samarbejde ..

Der handler om had 4-5vågner timer, hvor drengen sikkert er træt og bare vil slappe af. Og drengen kan lære farmor/farfar bedre at kende.
Du ved jo ikke hvordan han har planlagt weekenden. Hvis din søn har det dårligt, kan du sige stoppe.

Han kan jo have brug for pengene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.