samvær med far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.203 visninger
44 svar
33 synes godt om
12. maj 2013

Anonym trådstarter

godaften baby

jeg vi høre om dette ..

når far har samvær som er hver anden weekend, hvis han så skal arbejde feks eller andre ting, skal han så ikke oplyse mig om at han skal arbejde feks fredag til lørdag og derfor ikke kan have barnet ?

eller kan han godt bare tie overfor mig, tage på arbejde og få vores barn passet til næste dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det ved jeg intet om. Håber det er okay jeg kommer med et svar alligevel, ellers ignorerer du det bare

Men tænker hvis det sker i ny g næ og barnet er hos noget familie så er det vel også fint nok (sålænge det er noget familie barnet har det godt med)

Så kan farmand hygge videre med barnet når han har fri.

Anmeld

12. maj 2013

DitteFisk

Anonym skriver:

godaften baby

jeg vi høre om dette ..

når far har samvær som er hver anden weekend, hvis han så skal arbejde feks eller andre ting, skal han så ikke oplyse mig om at han skal arbejde feks fredag til lørdag og derfor ikke kan have barnet ?

eller kan han godt bare tie overfor mig, tage på arbejde og få vores barn passet til næste dag?

Ja det kan han, for i de dage han har barnet er det ham der disponerer over deres tid. 

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

DitteFisk skriver:

Ja det kan han, for i de dage han har barnet er det ham der disponerer over deres tid. 

der er vel en grund til at det hedder samvær med far ? og hvis han ikke er tilstede , kan han da ligeså godt blive hjemme ?

Anmeld

12. maj 2013

mpr

Jeg kan ikke svare dig på hvordan det er nu, men ved fra da jeg var barn at der måtte far selv bestemme over barnets tid så længe det var hans weekend... Og han har vel lige så meget ret til at få barnet passet som du har?

Skal han spørge dig om lov eller hvordan er det at den skal forståes?

Anmeld

12. maj 2013

Valle81

Nej han skal ikke stå til ansvar over for dig i forhold til at han skal arbejde:-) det kan jo være at farmor og farfar passer barnet, og så er der dømt hygge på det punkt:-)

Anmeld

12. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

der er vel en grund til at det hedder samvær med far ? og hvis han ikke er tilstede , kan han da ligeså godt blive hjemme ?

Men hvad med de dage du er nødt til at få barnet passet? Skal du ringe til ham og sige det? 

Anmeld

12. maj 2013

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Det ved jeg intet om. Håber det er okay jeg kommer med et svar alligevel, ellers ignorerer du det bare

Men tænker hvis det sker i ny g næ og barnet er hos noget familie så er det vel også fint nok (sålænge det er noget familie barnet har det godt med)

Så kan farmand hygge videre med barnet når han har fri.

selvfølgelig.

men tænker, der er vel en grund til at farmand har fået samvær med hans barn, og når det bare er et fritisjob, burde han vel sige det til mig, så jeg ved hvor vores barn er eller beholde ham hjemme..

Anmeld

12. maj 2013

Victoriasmor88

Anonym skriver:

Sender du barnet over til far så snart du har et par timer du ikke kan passe?

Anmeld

12. maj 2013

modesty

Kontakter du altid far for at høre om han vil passe, hvis du har brug for pasning?

EDIT: Hov, så først nu at det spørgsmål allerede var stillet. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.