God morsdag til alle mødre!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Ih hvor dejligt 

her er kæresten og den lille taget hjem til farmor og farfar så jeg kan slappe af hele dagen det er så sjældent jeg har alenetid så nyder det virkelig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
An&Jo skriver:

Er ikke blevet forkælet overhovedet.. Dagen startede med en mand der var skide sur fordi jeg gerne ville sove og an så skulle tage ungerne, mest fordi jeg skal i aftenvagt og ikke havde sovet i nat rigtigt, så han smækkede med døren på vej ud af soveværelset..

Ungerne har slået hinanden og skreget siden de stod op, så jeg har ikke engang fået sovet efter de gik ud af soveværelset.. Ja faktisk er det bare en rigtig lortedag, men i andre må da have en rigtig god dag..

Humm nej det lyder slet ik spor hyggeligt!! Håber du får en rigtig god dag på arbejde i stedet for så! Vh stine

Anmeld

12. maj 2013

StineW79

bøllen skriver:

Glædelig mors dag

her fik manden lov at sove længe , stod op og gjorde rent. Manden vågnede med et totalt lukket øje så måtte en tur til vagt lægen.

Kom hjem med blomster , nu er vi på vej ud og spise frokost 

Lyder rigtig hyggeligt med frokost og god bedring til manden!! Vh stine

Anmeld

12. maj 2013

StineW79

NinaNymannMadsen skriver:

Ja og jeg sørger altid for fars dag og fødselsdage.
Har brokket mig lidt på en blid måde så tror han forstod en hentydning og er da ude og handle nu.
Så måske kommer han hjem med noget.

For at han lige finde på en lille ting! Vh stine

Anmeld

12. maj 2013

StineW79

mor:) skriver:

Ih hvor dejligt 

her er kæresten og den lille taget hjem til farmor og farfar så jeg kan slappe af hele dagen det er så sjældent jeg har alenetid så nyder det virkelig 

Det er nemlig også bare luksus med alene tid!! Vh stine

Anmeld

12. maj 2013

Maja88

Jeg fik lov at sove længe... fik et gavekort til en ansigtsbehandling...

Nybagte boller var på.morgenbordet.. svigerne er på besøg og vi har lavet haven om.. nu er det bare hygge inden svigermors rabarberkage

Anmeld

12. maj 2013

NinaNymannMadsen

StineW79 skriver:

For at han lige finde på en lille ting! Vh stine

Fik lidt merci chokolade

Anmeld

12. maj 2013

Ellie79

StineW79 skriver:

Jeg har fået lov til at sove helt til kl 8 i dag, inden thea ik ku holde spændingen ud mere og kom listende ind og vækkede mig, ved at viske mig i øret og sige, mor der er en gave til dig.....

Jeg har ik fået blomster, men noget jeg sætter meget  mere pris på. Nemlig bøger!! 

Jeg har fået hele samlingen af Beautiful creatures på engelsk, og jeg glæder mig til at komme i gang!! 

Er i blevet forkælet her til morgen?? Vh stine

Jeg er blevet forkælet i dag, har fået den flotteste kähler vase med love song på. Min store datter har skrevet et kort hvor der står hun elsker mig og lidt andet, det er simpelthen så sødt og flot og blev så stolt over hende

Min lille søn fejre mors dag ved at skippe sin lur så nu er manden gået en tur udenfor med ham hehe.. 

Anmeld

12. maj 2013

StineW79

Maja88 skriver:

Jeg fik lov at sove længe... fik et gavekort til en ansigtsbehandling...

Nybagte boller var på.morgenbordet.. svigerne er på besøg og vi har lavet haven om.. nu er det bare hygge inden svigermors rabarberkage

Mums nybagte boller og rabarber kage lyder vildt godt!! X

Anmeld

12. maj 2013

StineW79

NinaNymannMadsen skriver:

Fik lidt merci chokolade

JAYY det var godt!!mvh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.