God morsdag til alle mødre!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Louise :-) skriver:

Jeg fik en buket blomster i går :-) min kæreste ville gerne overraske mig, mest fordi jeg altid brokker mig over jeg ikke får gaver. Så havde han tænkt at jeg ville blive overrasket hvis han gav mig dem igår i stedet.

Hé Hé det er god humor!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

min mand tog på arbejdet i morges imens elna og jeg stadig sov... han kommer hjem ved 17.30 tiden og elna har vist fået begge ben forkert ud af sengen hun har været hys siden hun stod op... selvom jeg igår prøvede at fortælle hende hvordan morsdag fungere så må vi se om min mand har tænkt på mig i aften

Lille bandit! 

Thea har de sidste par år, været meget spændt på morsdag. Det er lidt sjover, når de bliver så store at de forstår ting, ka være med til at købe gave og holde på en hemmelighed  Det kniber nemlig at thea ka holde på en hemmelighed.. Vh stine

Anmeld

12. maj 2013

Louise H.

StineW79 skriver:

Hé Hé det er god humor!! Vh stine

Ja, jeg kunne nu heller ikke lade være med at grine lidt

Anmeld

12. maj 2013

-Sigrid-

Jeg fejre fars dag, men min mand glemmer mors dag 

Min mor skal have en okide og noget chokolade, og så tager jeg hende, min datter, min søster og jegselv ud og bowle og spise

Anmeld

12. maj 2013

MariaKyedDK

StineW79 skriver:

Jeg har fået lov til at sove helt til kl 8 i dag, inden thea ik ku holde spændingen ud mere og kom listende ind og vækkede mig, ved at viske mig i øret og sige, mor der er en gave til dig.....

Jeg har ik fået blomster, men noget jeg sætter meget  mere pris på. Nemlig bøger!! 

Jeg har fået hele samlingen af Beautiful creatures på engelsk, og jeg glæder mig til at komme i gang!! 

Er i blevet forkælet her til morgen?? Vh stine

Ja glædelig Mors dag

Jeg er også blevet forkælet, jeg vågnede og skreg da jeg havde den sygeste krampe i læggen, så mændene i mit liv kom løbene op af trappen da de troede jeg var gået i fødsel

Men da jeg kom ned stod der den fineste Kurv, med en masse lækkert i, og en meget smuk buket med en blandning af blomster og roser fra min Søn på 6 år

og idag går turen til kirkegården for at ligge blomster til min egen afdøde Mor

Anmeld

12. maj 2013

Kay

StineW79 skriver:

Lille bandit! 

Thea har de sidste par år, været meget spændt på morsdag. Det er lidt sjover, når de bliver så store at de forstår ting, ka være med til at købe gave og holde på en hemmelighed  Det kniber nemlig at thea ka holde på en hemmelighed.. Vh stine

nej hvor hyggeligt 

Anmeld

12. maj 2013

Asta&Alfred

StineW79 skriver:

Jeg har fået lov til at sove helt til kl 8 i dag, inden thea ik ku holde spændingen ud mere og kom listende ind og vækkede mig, ved at viske mig i øret og sige, mor der er en gave til dig.....

Jeg har ik fået blomster, men noget jeg sætter meget  mere pris på. Nemlig bøger!! 

Jeg har fået hele samlingen af Beautiful creatures på engelsk, og jeg glæder mig til at komme i gang!! 

Er i blevet forkælet her til morgen?? Vh stine

God morsdag til jer alle - Håber I får en hyggelig dag sammen med jeres familie:-)

Anmeld

12. maj 2013

Morgensol

StineW79 skriver:

Årh elsker lakrids chokolader! 

Hvor er i heldige med sådan et par sovetryner. Her er kl senest 7 når ungerne vågner. Og oftes vågner de før! Vh stine

Det er simpelthen de bedste chokolader der findes!

Vi er velsignede med børn der sover længe, det er fantastisk! Dog er i dag ekstraordinær. De plejer at vågne omkring kl 8. Men igår var vi inde på Rådhuspladsen og se amerikaner biler så vi var SENT hjemme igår.

Anmeld

12. maj 2013

NinaNymannMadsen

glædelig mors dag.

jeg har absolut intet fået. børnene er for små til selv at købe noget, og deres far har ikke hjulpet med at lave noget eller købe noget fra dem, gør han aldrig. fik ikk engang fødselsdags gave fra mine børn eller kæreste.

men håber i andre har en rigtig god dag.

Anmeld

12. maj 2013

MorDk

Manden tog ungerne i morges. Lavede morgenmad og vækkede mig. Vi hygge sammen og nu er ham og ungerne taget ud på tur så nu står den bare på MIG-tid. Sidder bare og slapper af og tænker at tage mig en lille lur også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.