God morsdag til alle mødre!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.198 visninger
59 svar
20 synes godt om
12. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har fået lov til at sove helt til kl 8 i dag, inden thea ik ku holde spændingen ud mere og kom listende ind og vækkede mig, ved at viske mig i øret og sige, mor der er en gave til dig.....

Jeg har ik fået blomster, men noget jeg sætter meget  mere pris på. Nemlig bøger!! 

Jeg har fået hele samlingen af Beautiful creatures på engelsk, og jeg glæder mig til at komme i gang!! 

Er i blevet forkælet her til morgen?? Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

Juliekp

StineW79 skriver:

Jeg har fået lov til at sove helt til kl 8 i dag, inden thea ik ku holde spændingen ud mere og kom listende ind og vækkede mig, ved at viske mig i øret og sige, mor der er en gave til dig.....

Jeg har ik fået blomster, men noget jeg sætter meget  mere pris på. Nemlig bøger!! 

Jeg har fået hele samlingen af Beautiful creatures på engelsk, og jeg glæder mig til at komme i gang!! 

Også god Mors dag til dig Og hvor er du heldig sådan at blive forkælet på denne dag. 

Herhjemme er kæresten skredet til Aalborg for at se fodbold og vores datter er hos farmor, så jeg er helt alene hjemme. Tror ingen gang min kæreste ved hvilken dag det er 

Anmeld

12. maj 2013

esioul

StineW79 skriver:

Jeg har ingen børn.

Men min kæreste plejer at købe blomster fra min hund (det er mit barn) .

Hvordan skal det mon ikke gå når vi får børn

Anmeld

12. maj 2013

StineW79

Juliekp skriver:

Også god Mors dag til dig Og hvor er du heldig sådan at blive forkælet på denne dag. 

Herhjemme er kæresten skredet til Aalborg for at se fodbold og vores datter er hos farmor, så jeg er helt alene hjemme. Tror ingen gang min kæreste ved hvilken dag det er 

Her hjemme er det mig der er elendig til at huske mærkedage Og som regl kommer jeg først i tanke m feks farsdag et par dage før. I min kærstes familie har de altid gået meget op i den slags ting. 

Det er nu så hyggeligt!! Vh stine

Anmeld

12. maj 2013

StineW79

esioul skriver:

Jeg har ingen børn.

Men min kæreste plejer at købe blomster fra min hund (det er mit barn) .

Hvordan skal det mon ikke gå når vi får børn

Altså her får vi stadig gaver af misserne til både jul og fødselsdage osv. Så det er da helt normalt, er det ik?? Vh stine

Anmeld

12. maj 2013

esioul

StineW79 skriver:

Altså her får vi stadig gaver af misserne til både jul og fødselsdage osv. Så det er da helt normalt, er det ik?? Vh stine

Jo her er det i hvert fald. De er en del af familien

Anmeld

12. maj 2013

Morgensol

Jeg har fået en bøtte af min yndlings chokolade/lakrids og en bøtte saltlakrids fra Johan Bülow Lakrids. Det er bare lækkert! Vi ligger stadig i sengen. Der er herkules på dusneychannel, den store pige sover endnu og den lille tumler rundt i vores seng. Når vi får lettet vores rumpetter skal vi ha lavet brunch og ellers er der ingen planer i dag. Min mand har sagt at jeg bestemmer hele dagen fordi det er mors dag!!

Anmeld

12. maj 2013

Louise H.

Jeg fik en buket blomster i går :-) min kæreste ville gerne overraske mig, mest fordi jeg altid brokker mig over jeg ikke får gaver. Så havde han tænkt at jeg ville blive overrasket hvis han gav mig dem igår i stedet.

Anmeld

12. maj 2013

Kay

min mand tog på arbejdet i morges imens elna og jeg stadig sov... han kommer hjem ved 17.30 tiden og elna har vist fået begge ben forkert ud af sengen hun har været hys siden hun stod op... selvom jeg igår prøvede at fortælle hende hvordan morsdag fungere så må vi se om min mand har tænkt på mig i aften

Anmeld

12. maj 2013

StineW79

Bertemor skriver:

Jeg har fået en bøtte af min yndlings chokolade/lakrids og en bøtte saltlakrids fra Johan Bülow Lakrids. Det er bare lækkert! Vi ligger stadig i sengen. Der er herkules på dusneychannel, den store pige sover endnu og den lille tumler rundt i vores seng. Når vi får lettet vores rumpetter skal vi ha lavet brunch og ellers er der ingen planer i dag. Min mand har sagt at jeg bestemmer hele dagen fordi det er mors dag!!

Årh elsker lakrids chokolader! 

Hvor er i heldige med sådan et par sovetryner. Her er kl senest 7 når ungerne vågner. Og oftes vågner de før! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.