God morsdag til alle mødre!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
-Sigrid- skriver:

Jeg fejre fars dag, men min mand glemmer mors dag 

Min mor skal have en okide og noget chokolade, og så tager jeg hende, min datter, min søster og jegselv ud og bowle og spise

Ej hvor lyder det hyggeligt med bowling! Det er vist et par år siden jeg sidst har været afsted og det er bare så sjovt! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2013

StineW79

MariaKyedDK skriver:

Ja glædelig Mors dag

Jeg er også blevet forkælet, jeg vågnede og skreg da jeg havde den sygeste krampe i læggen, så mændene i mit liv kom løbene op af trappen da de troede jeg var gået i fødsel

Men da jeg kom ned stod der den fineste Kurv, med en masse lækkert i, og en meget smuk buket med en blandning af blomster og roser fra min Søn på 6 år

og idag går turen til kirkegården for at ligge blomster til min egen afdøde Mor

Det ku da ellers være lidt sejt at føde på morsdag!! Vh stine

Anmeld

12. maj 2013

StineW79

NinaNymannMadsen skriver:

glædelig mors dag.

jeg har absolut intet fået. børnene er for små til selv at købe noget, og deres far har ikke hjulpet med at lave noget eller købe noget fra dem, gør han aldrig. fik ikk engang fødselsdags gave fra mine børn eller kæreste.

men håber i andre har en rigtig god dag.

Ih hvor tarveligt!! Bare vent til de bliver større, så er det også lidt sjover!! Vh stine

Anmeld

12. maj 2013

An&Jo

Er ikke blevet forkælet overhovedet.. Dagen startede med en mand der var skide sur fordi jeg gerne ville sove og an så skulle tage ungerne, mest fordi jeg skal i aftenvagt og ikke havde sovet i nat rigtigt, så han smækkede med døren på vej ud af soveværelset..

Ungerne har slået hinanden og skreget siden de stod op, så jeg har ikke engang fået sovet efter de gik ud af soveværelset.. Ja faktisk er det bare en rigtig lortedag, men i andre må da have en rigtig god dag..

Anmeld

12. maj 2013

StineW79

MorDk skriver:

Manden tog ungerne i morges. Lavede morgenmad og vækkede mig. Vi hygge sammen og nu er ham og ungerne taget ud på tur så nu står den bare på MIG-tid. Sidder bare og slapper af og tænker at tage mig en lille lur også.

Her fik jeg også lv til at ligge længe, mens kærsten klarede ungerne. Om lidt tager thea og kærsten ud og ser fodboldkamp og hygger, mens alberte måske lige ska ud og ha en lur mere, mens jeg vil prøve og sy lidt til ungerne. Hygge siger jeg bare!! 

Og god lur til dig!! Vh stine

Anmeld

12. maj 2013

MorDk

An&Jo skriver:

Er ikke blevet forkælet overhovedet.. Dagen startede med en mand der var skide sur fordi jeg gerne ville sove og an så skulle tage ungerne, mest fordi jeg skal i aftenvagt og ikke havde sovet i nat rigtigt, så han smækkede med døren på vej ud af soveværelset..

Ungerne har slået hinanden og skreget siden de stod op, så jeg har ikke engang fået sovet efter de gik ud af soveværelset.. Ja faktisk er det bare en rigtig lortedag, men i andre må da have en rigtig god dag..

Øv for en morgen!

Anmeld

12. maj 2013

MorDk

NinaNymannMadsen skriver:

glædelig mors dag.

jeg har absolut intet fået. børnene er for små til selv at købe noget, og deres far har ikke hjulpet med at lave noget eller købe noget fra dem, gør han aldrig. fik ikk engang fødselsdags gave fra mine børn eller kæreste.

men håber i andre har en rigtig god dag.

Ej jeg sys bare det er SÅ tarveligt af kæresterne/mændende/fædrene at de slet ikke tænker på sådan noget. Samme problem herhjemme. Det skete kun fordi jeg bad ham tage ungerne...

Anmeld

12. maj 2013

bøllen

Glædelig mors dag

her fik manden lov at sove længe , stod op og gjorde rent. Manden vågnede med et totalt lukket øje så måtte en tur til vagt lægen.

Kom hjem med blomster , nu er vi på vej ud og spise frokost 

Anmeld

12. maj 2013

NinaNymannMadsen

StineW79 skriver:

Ih hvor tarveligt!! Bare vent til de bliver større, så er det også lidt sjover!! Vh stine

Gør jeg også. Den store bliver 4 men ved jo ikk hvad mors dag er endnu

Anmeld

12. maj 2013

NinaNymannMadsen

MorDk skriver:

Ej jeg sys bare det er SÅ tarveligt af kæresterne/mændende/fædrene at de slet ikke tænker på sådan noget. Samme problem herhjemme. Det skete kun fordi jeg bad ham tage ungerne...

Ja og jeg sørger altid for fars dag og fødselsdage.
Har brokket mig lidt på en blid måde så tror han forstod en hentydning og er da ude og handle nu.
Så måske kommer han hjem med noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.