Seriehygge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2009

Ox.

Rosa skriver:

Min kæreste kan på mystik vis fremtrylle alle serier jeg vil se så ofte bestemmer vi os for en og så ser vi samtlige sæsoner over en periode. Dvs. i stedet for at se TV ser vi nogle afsnit af den aktuelle serie indtil der ikke er flere. Vi har bl.a. set Heroes, Lost, X-files, How I met Your Mother og Medium  Det er superhyggeligt.

Ja det er så, man kryber lige sammen i sofaen og så er der dømt hygge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2009

Moar'en

Vi når selvfølgelig ikke at se alle afsnit, men sidder vi foran tv'et ser vi gerne, House, de unge mødre, ghost whisperer, two and a half men, simpson og venner.

Simpson ser vi alle tre, Viktor er helt vild med det (han er kun 4 mdr, og græder når der kommer reklamer)

Anmeld

2. juli 2009

Diana...

Ja jeg har fulgt med i rigtig mange serie elsker serier men efter jeg har født hmm ja hvad er fjernsyn, vi vil heller side og hygge efter aftensmaden med Lucas på gulvet gå lange ture med hund og Lucas. 

Der var en periode hvor det kørte på Disney kanalen når jeg lige skulle noget fx lave frokost el noget i den stil for det var Lucas vil med lige at stene men det gider han ikke mere så det er bare slukket det meste af tiden...

Manden ser udforskning af jorden hver onsdag aften kl 21 ha ha.

Anmeld

2. juli 2009

Ox.

Diana... skriver:

Ja jeg har fulgt med i rigtig mange serie elsker serier men efter jeg har født hmm ja hvad er fjernsyn, vi vil heller side og hygge efter aftensmaden med Lucas på gulvet gå lange ture med hund og Lucas. 

Der var en periode hvor det kørte på Disney kanalen når jeg lige skulle noget fx lave frokost el noget i den stil for det var Lucas vil med lige at stene men det gider han ikke mere så det er bare slukket det meste af tiden...

Manden ser udforskning af jorden hver onsdag aften kl 21 ha ha.

Hehe så er han godt underholdt

Anmeld

2. juli 2009

Diana...

SussieOx skriver:

Hehe så er han godt underholdt

Nemlig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.