Seriehygge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2009

Ox.

MetteT skriver:

Ja, super ærgeligt altså... De sku ha afsluttet den efter 2. sæson... ØV..

Ja de skulle, tror også det gik op for dem her til sidst og det måske er derfor de har gjort den færdig nu .. den blev alt for rodet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Ox.

c skriver:

Ja jeg synes også den er rigtig fed   Men det tog mig altså et par år at få overtalt manden til at se den med mig......"Mænd ser ikke serier"....haha. Den holdning har han heldigvis lavet om på. Vi køber også de næste sæsoner når vi får råd...glæder mig allerede...

Der er min kæreste stik modsat griner!

Har aldrig mødt en som ser så mange serier som ham .. han har dælme gang i mange, men det er fint nok, for der er en del indimellem som jeg falder for også hehe

Anmeld

1. juli 2009

xx

Min bror ser også mange serier og der er absolut intet feminint ved ham så tror det var derfor Morten til sidst gav det en chance...hihi  

Altså jeg ELSKER serier og følger med i næsten alt.....men efter jeg fødte min søn valgte jeg istedet at begynde at købe eller låne dem så jeg kunne se det i mit eget tempo.....der er jo ikke noget mere irriterende end at sidde og glæde sig til næste afsnit af ? og så vågner baby og skriger

Anmeld

1. juli 2009

AnneKH

Herhjemme ser v i "vores første barn" lige for tiden..  OG, så er jeg så heldig at have verdens dejligste kæreste, som gladeligt sidder og ser Desperate Housewives med mig (han blev faktisk helt opslugt af de sidste afsnit i sæson 5.. foreslog selv vi skulle se det osv.. hehe..) Hvis det bliver for tøset for ham med desperate housewives, sex and the city og vores første barn, går han i soveværelset og ser Topgear..

Anmeld

1. juli 2009

LauraLW

herhjemme er vi glade for serier, men har dog ikke ofte ikke tid til dem. - heldigvis kan nogle af dem jo fåes på dvd.
CSI (las vegas), House, Greys Anatomy, De unge mødre, Las Vegas... uhh og American Idol når jeg husker det. - og så har jeg sikkert glemt et par stykker

Laura

Anmeld

1. juli 2009

Ox.

c skriver:

Min bror ser også mange serier og der er absolut intet feminint ved ham så tror det var derfor Morten til sidst gav det en chance...hihi  

Altså jeg ELSKER serier og følger med i næsten alt.....men efter jeg fødte min søn valgte jeg istedet at begynde at købe eller låne dem så jeg kunne se det i mit eget tempo.....der er jo ikke noget mere irriterende end at sidde og glæde sig til næste afsnit af ? og så vågner baby og skriger

Nej, det kommer helt sikkert også til at blive anderledes når prinsessen kommer nu her, så bliver det også når der lige er tid til det  ...

Det bliver langt nemmere med købe dvd

Anmeld

1. juli 2009

Ox.

AnneKH skriver:

Herhjemme ser v i "vores første barn" lige for tiden..  OG, så er jeg så heldig at have verdens dejligste kæreste, som gladeligt sidder og ser Desperate Housewives med mig (han blev faktisk helt opslugt af de sidste afsnit i sæson 5.. foreslog selv vi skulle se det osv.. hehe..) Hvis det bliver for tøset for ham med desperate housewives, sex and the city og vores første barn, går han i soveværelset og ser Topgear..

Min skønne kæreste gab mig sex and the city boksen i julegave, så den har jeg set rigtig meget, og han, selvom han IKKE vil indrømme det, har set næsten alle afsnit sammen med mig griner!

Anmeld

1. juli 2009

xx

SussieOx skriver:

Min skønne kæreste gab mig sex and the city boksen i julegave, så den har jeg set rigtig meget, og han, selvom han IKKE vil indrømme det, har set næsten alle afsnit sammen med mig griner!

Haha....min mand vil helst ikke indrømme det, men han sidder altså gså og følger med når jeg ser tøseserier. Og så spørger han som om det slet ikke interessere ham "hvorfor gør de sådan" og "hvorfor er hun sur på ham" osv....det er så skægt. Han er nu en dejlig en

Anmeld

1. juli 2009

AnneKH

Hihi.. herhjemme vil min kæreste ikke være ved, at han så filmen med mig... og IKKE hadede den!   Han har snakket længe om, at købe boxen til mig, så jeg har lidt underholdning  når han er ude og rejse/på arbejde! Men det er aldrig blevet til noget.. typisk  Sex and the city er fantastisk chick-flick tv - elsker det! 

Anmeld

1. juli 2009

Mimic

herhjemme er det csi (dem alle), house (når vi husker det) og især criminal minds, følger vi meget med i... har set samtlige afsnit der er
derudover ser vi Hells kitchen og får os et billigt grin, og lørdag formiddage ser vi (igen hvis vi husker det) et amerikansk dating program også enormt skægt at se.
 vi ser ret meget fjernsyn herhjemme som par, men vores datter gider det ikke rigtigt

Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.