Seriehygge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.301 visninger
34 svar
0 synes godt om
1. juli 2009

Ox.

Hejsa piger!

Jeg blev lidt nysgerrig, og ville høre, har i nogle bestemte serier, i sætter jer ned som familie eller par og ser hver uge?

Herhjemme, ser vi Americas got talent og Hells Kitchen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

xx

Vi har ikke rigtig ro til at følge fast med i noget hver uge så det bliver bare sådan når vi tilfældigt lander på noget vi begge gider se  

Men vi køber selv serier som vi så ser sammen når vi har tid. Vi har lige set 1. sæson af "Supernatural" og nu er vi igang med "Twinpeaks"  

Anmeld

1. juli 2009

Pige2009

Hjemmet her tæller kun mig og jeg ser Desperate Housewives

Linda 25+4

Anmeld

1. juli 2009

Honningblomst

Næææ...der er intet fast jeg skal, vil eller må se...når jeg endelig ser tv så er det lige inden jeg skal sove og bare lidt hvad der er.
Vi har ikke engang tv i stuen, så det er meget lidt tv der bliver set..drengene ser måske et par gange om ugen.
Så nej...jeg kan dog rigtig godt lide at se dr2...sådan nogle doku og historiske programmer, det er jeg ret vild med..
Knus Eva..

Anmeld

1. juli 2009

Ox.

c skriver:

Vi har ikke rigtig ro til at følge fast med i noget hver uge så det bliver bare sådan når vi tilfældigt lander på noget vi begge gider se  

Men vi køber selv serier som vi så ser sammen når vi har tid. Vi har lige set 1. sæson af "Supernatural" og nu er vi igang med "Twinpeaks"  

Supernatural er også en rigtig rigtig god serie!!

Anmeld

1. juli 2009

MetteT

De holder alle pause for tiden, men når de er på skærmen, ser vi Paradise hotel, De unge mødre, Robinson....
Jep, lidt reality er man vel altid...

Knus..

De første 2 sæsoner af Prison break så vi også, men så syns vi at de kørte den for langt ud... Desværre... Det var ellers en klasse serie i starten

Anmeld

1. juli 2009

Ox.

MetteT skriver:

De holder alle pause for tiden, men når de er på skærmen, ser vi Paradise hotel, De unge mødre, Robinson....
Jep, lidt reality er man vel altid...

Knus..

De første 2 sæsoner af Prison break så vi også, men så syns vi at de kørte den for langt ud... Desværre... Det var ellers en klasse serie i starten

Er helt enig med hensyn til prison break, har de to første sæsoner også, men det blev for meget til sidst ...

Anmeld

1. juli 2009

MetteT

SussieOx skriver:

Er helt enig med hensyn til prison break, har de to første sæsoner også, men det blev for meget til sidst ...

Ja, super ærgeligt altså... De sku ha afsluttet den efter 2. sæson... ØV..

Anmeld

1. juli 2009

xx

SussieOx skriver:

Supernatural er også en rigtig rigtig god serie!!

Ja jeg synes også den er rigtig fed   Men det tog mig altså et par år at få overtalt manden til at se den med mig......"Mænd ser ikke serier"....haha. Den holdning har han heldigvis lavet om på. Vi køber også de næste sæsoner når vi får råd...glæder mig allerede...

Anmeld

1. juli 2009

xx

SussieOx skriver:

Den droppede jeg halvvejs gennem 2. sæson...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.