Seriehygge!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2009

TbCp

Der er ikke nogen serie vi følger med i, men vi har alle afsnit af venner og har set dem alle op til flere gange... utroligt vi stadig kan grine af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Pige2009

Eva skriver:

Så nej...jeg kan dog rigtig godt lide at se dr2...sådan nogle doku og historiske programmer, det er jeg ret vild med..
Knus Eva..

Jeg elsker også DR2 med alle dokumentarerne og debat. Derudover sværger jeg til Matador og Krøniken. Yep - call me old fashion.

Anmeld

1. juli 2009

Ox.

c skriver:

Haha....min mand vil helst ikke indrømme det, men han sidder altså gså og følger med når jeg ser tøseserier. Og så spørger han som om det slet ikke interessere ham "hvorfor gør de sådan" og "hvorfor er hun sur på ham" osv....det er så skægt. Han er nu en dejlig en

Ja, man kan ikke rigtig lade være med at synes det er lidt nuttet hehe

Anmeld

1. juli 2009

Ox.

AnneKH skriver:

Hihi.. herhjemme vil min kæreste ikke være ved, at han så filmen med mig... og IKKE hadede den!   Han har snakket længe om, at købe boxen til mig, så jeg har lidt underholdning  når han er ude og rejse/på arbejde! Men det er aldrig blevet til noget.. typisk  Sex and the city er fantastisk chick-flick tv - elsker det! 

Jeg elsker at have dvd bokse hjemme, har venner boksen, sex and the city, CSI las vegas, The king of queen osv, det er nu skønt engang imellem hehe

Anmeld

1. juli 2009

AnneKH

SussieOx skriver:

Jeg elsker at have dvd bokse hjemme, har venner boksen, sex and the city, CSI las vegas, The king of queen osv, det er nu skønt engang imellem hehe

hmm... Venner-boksen!?!  DEN burde man investere i, når man skal på barsel og gå hjemme en måned før fødslen! 

Anmeld

1. juli 2009

Ox.

AnneKH skriver:

hmm... Venner-boksen!?!  DEN burde man investere i, når man skal på barsel og gå hjemme en måned før fødslen! 

Nemlig, jeg siger dig, jeg har set den SÅ mange gange nu, og den bliver ved med at være god.

Når man har set den fra ende til ende, kan man bare starte forfra fordi der er tilpas mange sæsoner til at man "har glemt" starten til sidst -GG-

Anmeld

2. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Min kæreste kan på mystik vis fremtrylle alle serier jeg vil se så ofte bestemmer vi os for en og så ser vi samtlige sæsoner over en periode. Dvs. i stedet for at se TV ser vi nogle afsnit af den aktuelle serie indtil der ikke er flere. Vi har bl.a. set Heroes, Lost, X-files, How I met Your Mother og Medium  Det er superhyggeligt.

Anmeld

2. juli 2009

Mira0911

Her ser vi CSI (Alle) , Ghost Whispere, masser af sport, langt fra Las Vegas..

Anmeld

2. juli 2009

MaleneG

Herhjemme køber vi serier.
Vi har set alle sæsonerne af OC = orange county
Og vi mangler den sidste sæson af Mcleods daugthers

Anmeld

2. juli 2009

Mor.sander

Her hjemme ser vi Top Chef, Stargate SG-1, Bones og Ghost Whisperer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.