hmmm ... 1
klumpe dumpe 
Rigtigt 
Min veninde og jeg var 16 eller sådan noget og alene hjemme hos min mor, så vi købte os en flaske vodka og begyndte at give den gas..
Vi ville så gå en tur op i byen og dele vores fuldskab med alle de andre og på vejen derop er der sådan et skilt hvor der står (indgang) ned til kvickly, det tænker jeg lige at jeg skal læne mig henover på maven og VUPTI så faldt jeg på hovedet først ned af en skrant og min nakke sagde, mere end bare alm. knæk, det gjorde så ondt og jeg var helt sikker på at jeg havde brækket nakken, fordi jeg ikke kunne bevæge mig fra chokket af, samtidig med at min veninde bare står og SKRALDgriner af mig og peger og ja, griner og griner... Jeg ligger på jorden og prøver at lade være med at grine samtidig med at jeg prøver at få hende til at indse at jeg tror jeg har brækket nakken, fordi det bare KNASTE da jeg landede på jorden.. Men så begynder hun så at sige: "Du er landet i en hundelort"
Og da jeg opdager at jeg ikke var landet i den, men MEGET tæt på, så begynder JEG også at skraldgrine og finder så ud af at jeg kan bevæge mig igen.. Og ja, resten af aftenen var mega sjov, men nu og da så knaser min nakke ret groft når jeg laver en lidt hurtig bevægelse 
Anmeld