Jeg har engang... (gæt sandheden)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

H+S Skjolgborg.

1 tro jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

Muhmi

hmmm ... 1  klumpe dumpe 

Rigtigt

Min veninde og jeg var 16 eller sådan noget og alene hjemme hos min mor, så vi købte os en flaske vodka og begyndte at give den gas..

Vi ville så gå en tur op i byen og dele vores fuldskab med alle de andre og på vejen derop er der sådan et skilt hvor der står (indgang) ned til kvickly, det tænker jeg lige at jeg skal læne mig henover på maven og VUPTI så faldt jeg på hovedet først ned af en skrant og min nakke sagde, mere end bare alm. knæk, det gjorde så ondt og jeg var helt sikker på at jeg havde brækket nakken, fordi jeg ikke kunne bevæge mig fra chokket af, samtidig med at min veninde bare står og SKRALDgriner af mig og peger og ja, griner og griner... Jeg ligger på jorden og prøver at lade være med at grine samtidig med at jeg prøver at få hende til at indse at jeg tror jeg har brækket nakken, fordi det bare KNASTE da jeg landede på jorden.. Men så begynder hun så at sige: "Du er landet i en hundelort"

Og da jeg opdager at jeg ikke var landet i den, men MEGET tæt på, så begynder JEG også at skraldgrine og finder så ud af at jeg kan bevæge mig igen.. Og ja, resten af aftenen var mega sjov, men nu og da så knaser min nakke ret groft når jeg laver en lidt hurtig bevægelse

Anmeld

9. maj 2013

Muhmi

kriknu skriver:

Haha, jeg sidder her og skriver en historie inde i mit hovede ud fra dine muligheder .... 

"Du var ude og flyve med din mor, så valgte du at kalde hende fed hvor efter hun blev så sur at du var nødt til at springe ud af flyet men du landede forkert og var meget heldig at du ikke brækkede nakken" 

Hahahaha!!

Anmeld

9. maj 2013

Muhmi

Tauf skriver:

1.. Men du vil gerne 2

Rigtigt, men kriknu gættede først

Og nej, jeg vil bestemt ikke 2'eren, jeg er MEGA højdeskræk

Ville gerne at jeg turde, men jeg tør ikke

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Muhmi skriver:

Rigtigt

Min veninde og jeg var 16 eller sådan noget og alene hjemme hos min mor, så vi købte os en flaske vodka og begyndte at give den gas..

Vi ville så gå en tur op i byen og dele vores fuldskab med alle de andre og på vejen derop er der sådan et skilt hvor der står (indgang) ned til kvickly, det tænker jeg lige at jeg skal læne mig henover på maven og VUPTI så faldt jeg på hovedet først ned af en skrant og min nakke sagde, mere end bare alm. knæk, det gjorde så ondt og jeg var helt sikker på at jeg havde brækket nakken, fordi jeg ikke kunne bevæge mig fra chokket af, samtidig med at min veninde bare står og SKRALDgriner af mig og peger og ja, griner og griner... Jeg ligger på jorden og prøver at lade være med at grine samtidig med at jeg prøver at få hende til at indse at jeg tror jeg har brækket nakken, fordi det bare KNASTE da jeg landede på jorden.. Men så begynder hun så at sige: "Du er landet i en hundelort"

Og da jeg opdager at jeg ikke var landet i den, men MEGET tæt på, så begynder JEG også at skraldgrine og finder så ud af at jeg kan bevæge mig igen.. Og ja, resten af aftenen var mega sjov, men nu og da så knaser min nakke ret groft når jeg laver en lidt hurtig bevægelse

hahahaha - nu sidder jeg her og skraldgriner!! 

Anmeld

9. maj 2013

Muhmi

H+S Skjolgborg. skriver:

1 tro jeg.

Rigtigt, men kriknu gættede først

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

GÆT HER

1. Jeg har engang kørt galt i min fars bil
  2. Jeg har engang klippet mig helt skaldet
  3. Jeg har engang kastet en kniv i maven på min søster

Anmeld

9. maj 2013

Muhmi

kriknu skriver:

GÆT HER

1. Jeg har engang kørt galt i min fars bil
  2. Jeg har engang klippet mig helt skaldet
  3. Jeg har engang kastet en kniv i maven på min søster

Omg jeg håber ikke 3.

Så jeg gætter på 2

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Muhmi skriver:

Omg jeg håber ikke 3.

Så jeg gætter på 2

Forkert - men jeg overvejede det! 

Anmeld

9. maj 2013

Muhmi

Forkert - men jeg overvejede det! 

3? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.