Jeg har engang... (gæt sandheden)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

kriknu

Muhmi skriver:

1 så

NEMLIG!!!

Og så til den "lange" baghistorie 

- 

Jeg var næsten lige fyldt 16, og en af mine venners venner havde kysset mig og så mente han at vi var kærester, og jeg sagde egentlig ikke noget til det, for han virkede nu meget flink selvom det var første gang jeg mødte ham, men efter en times tid begyndte han at gå mig på nerverne, så i stedet for at slå op, tog jeg hjem og undgik ham så resten af ugen... 
I weekenden, tog jeg så ud på min venindes campingplads og sad og drak lidt øl med en masse mennesker og lige pludselig var klokken mange og jeg havde ikke noget sted at sove, så jeg endte med at sove i telt med en 29 årig, og vi lavede lidt mere end at sove... 
Dagen efter fortalte jeg så min kæreste det og han valgte så at sige "det er okay, du var fuld" ... men nej det var ikke okay... for jeg tror i bund og grund at jeg gjorde det for at have en undskyldning til at slippe af med ham igen  han ville så ikke slå op med mig, så det endte med at jeg selv måtte gøre det ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

kriknu

Tauf skriver:

Helt klart 2 Ved ikke hvorfor men det er der bare noget der siger mig :-)

Haha, jeg var meget tæt på det en overgang - men mine veninder nåede altid at stoppe mig 

Så heller ikke, det var 1eren

Anmeld

9. maj 2013

Muhmi

kriknu skriver:

NEMLIG!!!

Og så til den "lange" baghistorie 

- 

Jeg var næsten lige fyldt 16, og en af mine venners venner havde kysset mig og så mente han at vi var kærester, og jeg sagde egentlig ikke noget til det, for han virkede nu meget flink selvom det var første gang jeg mødte ham, men efter en times tid begyndte han at gå mig på nerverne, så i stedet for at slå op, tog jeg hjem og undgik ham så resten af ugen... 
I weekenden, tog jeg så ud på min venindes campingplads og sad og drak lidt øl med en masse mennesker og lige pludselig var klokken mange og jeg havde ikke noget sted at sove, så jeg endte med at sove i telt med en 29 årig, og vi lavede lidt mere end at sove... 
Dagen efter fortalte jeg så min kæreste det og han valgte så at sige "det er okay, du var fuld" ... men nej det var ikke okay... for jeg tror i bund og grund at jeg gjorde det for at have en undskyldning til at slippe af med ham igen  han ville så ikke slå op med mig, så det endte med at jeg selv måtte gøre det ...

Hehe.. Sjovt at nogle tror man er kærester bare fordi man har kysset.. Har prøvet noget ligende, det var ret stressende

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Muhmi skriver:

Hehe.. Sjovt at nogle tror man er kærester bare fordi man har kysset.. Har prøvet noget ligende, det var ret stressende

Ja meget! og han var bare så ... nærgående, på den forkerte måde, og overhovedet ikke min type på nogen som helst måde! 

Anmeld

9. maj 2013

Muhmi

GÆT HER

Nå jamen så er det jo mig.....

1. Jeg har engang været tæt på at brække nakken.

2. Jeg har engang hoppet faldskærm.

3. Jeg har engang sagt til min mor at hun var fed.

Anmeld

9. maj 2013

Muhmi

kriknu skriver:

Ja meget! og han var bare så ... nærgående, på den forkerte måde, og overhovedet ikke min type på nogen som helst måde! 

Præcis det samme her hahaha

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Muhmi skriver:

GÆT HER

hmmm ... 1  klumpe dumpe 

Anmeld

9. maj 2013

MyLove E

Muhmi skriver:

GÆT HER

1.. Men du vil gerne 2

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Muhmi skriver:

Præcis det samme her hahaha

Den slags findes der gudskelov ikke mange af på min alder 

Anmeld

9. maj 2013

kriknu

Muhmi skriver:

GÆT HER

Haha, jeg sidder her og skriver en historie inde i mit hovede ud fra dine muligheder .... 

"Du var ude og flyve med din mor, så valgte du at kalde hende fed hvor efter hun blev så sur at du var nødt til at springe ud af flyet men du landede forkert og var meget heldig at du ikke brækkede nakken" 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.