Jeg har engang... (gæt sandheden)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2013

kriknu

Muhmi skriver:

Er hel down med de autonomes holdninger, er selv en lille skabsanarkist men jeg HADER det de autonome står for inde på Nørrebro...

Hehe, du må ikke sige det til nogen men det er jeg også 

Mange af mine bedstevenner fra ungdommen var (er) autonome, gad vide hvor de egentlig er henne nu ..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

kriknu

Gittemor09 skriver:

her kommer de :

1. jeg har engang fået livsvarig karantæne fra diskotek.

2. jeg har engang været anholdt for tyveri.

3. jeg har engang været flugtbilist.

1 ... be om! 

Anmeld

10. maj 2013

Muhmi

Gittemor09 skriver:

her kommer de :

1. jeg har engang fået livsvarig karantæne fra diskotek.

2. jeg har engang været anholdt for tyveri.

3. jeg har engang været flugtbilist.

1! hehehe

Anmeld

10. maj 2013

Muhmi

kriknu skriver:

Hehe, du må ikke sige det til nogen men det er jeg også 

Mange af mine bedstevenner fra ungdommen var (er) autonome, gad vide hvor de egentlig er henne nu ..  

Har det på samme måde...  

Anmeld

10. maj 2013

kriknu

Muhmi skriver:

Har det på samme måde...  

jeg ville egentlig gerne i kontakt med dem igen, jeg har aldrig moret mig så meget som jeg gjorde dengang, eller accepteret mig selv lige så meget som dengang!  jeg skylder dem faktisk en del for at redde mit selvværd dengang 

Og det var så mit indlæg nr. 1000 dedikeret til mine dejlige venner! 

Anmeld

10. maj 2013

Gittemor09

kriknu skriver:

1 ... be om! 

hehehe jaaah

jeg er en forholdsvis pæn og sød pige....

men grunden til 1'eren er at jeg fik for meget den aften....

her kommer den....

jeg var på det lokale diskotek sammen med nogle rigtig gode veninder... vi når ikke og være der særlig længe før der er en... øh, ikke så tiltrækkende "ældre" herre der lægger op til mig... jeg afviser ham på en pæn måde (som jeg har lært hjemmefra), men denne pæne lille afvisning forstår han ikke rigtig....

2,3,4 hele 5 gange når han og klappe mig bagi, hvor jeg hver gang beder ham pænt om at holde sine hænder i ro... 6. gang siger jeg lidt vredere til ham at næste gang han rører mig eller klapper mig bagi klapper jeg ham en.... (alt dette sker oppe ved baren), bartenderen beder ham om at stoppe eller han ryger ud....

men men men.... han synes da det er morsomt, og mener han skal klappe mig bagi en ekstra gang.... så en lille spinkel pige på 1,58 og en kampvægt på 48 kg. spænder op på en barstol og knytter næven i det resultat at den sidder midt på næsen af ham...

desværre fik jeg slået en dørmand også da han hev fat i mig bagfra (dette bryder jeg mig ikke om)...

jeg fik derved livsvarig karantæne...

og undskyld det blev langt

Anmeld

10. maj 2013

Muhmi

kriknu skriver:

jeg ville egentlig gerne i kontakt med dem igen, jeg har aldrig moret mig så meget som jeg gjorde dengang, eller accepteret mig selv lige så meget som dengang!  jeg skylder dem faktisk en del for at redde mit selvværd dengang 

Og det var så mit indlæg nr. 1000 dedikeret til mine dejlige venner! 

Ooooh yeah, sådan skal det famer være!

Desværre har jeg mistet kontakten til alle mine venner fra dengang..  Flyttede jo til jylland fra nord-sjælland og ja, det var så også for at slippe for det miljø, for nogle gange går det sgu bare en tand over gevind, med "Fuck the police" og "Fight the power" hvis vi vil være her, så må vi også indordne os

Anmeld

10. maj 2013

kriknu

Puha det bliver sværere og sværere og finde på ting jeg ikke har gjort...

GÆT HER!!!

1. jeg har engang været sammen med min bedstevens onkel
  2. jeg har engang stået på en stol på en bar og sunget nationalsangen i meget fuld tilstand
  3. jeg har engang brækket højre håndled

Anmeld

10. maj 2013

Gittemor09

10. maj 2013

Muhmi

kriknu skriver:

Puha det bliver sværere og sværere og finde på ting jeg ikke har gjort...

GÆT HER!!!

1. jeg har engang været sammen med min bedstevens onkel
  2. jeg har engang stået på en stol på en bar og sunget nationalsangen i meget fuld tilstand
  3. jeg har engang brækket højre håndled

3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.