Jeg har engang... (gæt sandheden)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2013

Håber

Muhmi skriver:

Ja da... 

Selvom det er en pinlig historie, så er den altså også ret morsom synes jeg

Det er faktisk ikke mere end 2 mdr. siden ca.  Havde vist en mavevirus af en eller anden art, ikke én der gjorde mig syg, men den gav mig sygt rumlerøv altså... 

Nå men mine forældrer har været på besøg og vi har spist noget lækker nammenam til aften, og vi sidder udenfor og ryger os en smøg og hyggesnakker, dejligt vejr og solen er ved at gå ned osv. Jeg sidder på vores havestol, min mand ved siden af og mine forældrer står op og damper, hvor jeg så stille tænker for mig selv at jeg da godt liiiiige kan lade den der lille fis der sidder og trykker komme ud, uden at blive lagt mærke til... ... ...  Bliver jo så ret overrasket over at jeg pludselig bliver lidt varm og ja, så udbryder jeg bare "JEG HAR SKIDT I BUKSERNE!" Og så er vi bare alle sammen FLADE af grin  og så siger min mor: Ja vi skulle vist alligevel også til at hjemad  Og så måtte jeg jo stille og roligt bevæge mig ud i bad og vaske skammen af mig... Hahaha....

Bliver stadig drillet.... 

Haha  

har ikke grint hele dagen må jeg sige jeg gjord da jeg læst

fedt du er så åben om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2013

Laulund87

Muhmi skriver:

Ja da... 

Selvom det er en pinlig historie, så er den altså også ret morsom synes jeg

Det er faktisk ikke mere end 2 mdr. siden ca.  Havde vist en mavevirus af en eller anden art, ikke én der gjorde mig syg, men den gav mig sygt rumlerøv altså... 

Nå men mine forældrer har været på besøg og vi har spist noget lækker nammenam til aften, og vi sidder udenfor og ryger os en smøg og hyggesnakker, dejligt vejr og solen er ved at gå ned osv. Jeg sidder på vores havestol, min mand ved siden af og mine forældrer står op og damper, hvor jeg så stille tænker for mig selv at jeg da godt liiiiige kan lade den der lille fis der sidder og trykker komme ud, uden at blive lagt mærke til... ... ...  Bliver jo så ret overrasket over at jeg pludselig bliver lidt varm og ja, så udbryder jeg bare "JEG HAR SKIDT I BUKSERNE!" Og så er vi bare alle sammen FLADE af grin  og så siger min mor: Ja vi skulle vist alligevel også til at hjemad  Og så måtte jeg jo stille og roligt bevæge mig ud i bad og vaske skammen af mig... Hahaha....

Bliver stadig drillet.... 

Ahahaha Sanne for snøvsen, you make my day!

Anmeld

7. november 2013

Muhmi

Håber skriver:

Haha  

har ikke grint hele dagen må jeg sige jeg gjord da jeg læst

fedt du er så åben om det

Dejligt at jeg kan få folk til at grine... 

Anmeld

7. november 2013

Muhmi

Laulund87 skriver:

Ahahaha Sanne for snøvsen, you make my day!

thihihihi I try 

Anmeld

7. november 2013

lucas<3

hvem er dets tur ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.