Update på mit mareridt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2013

Minforevigt

Jeg kan ikke sove. Det hele kører rundt i mit hoved og jeg forestiller mig min mand sammen med en anden kvinde. Hvor gør det ondt. han er jo min mand. Det skulle jo være mig han elskede. Vores børn. Og jeg skal snart føde. Hvordan kan man få sig selv til det? Hvordan overlever man sådan en smerte som denne. Jeg elsker ham jo, men vil aldrig kunne tilgive. Hvorfor elskede han ikke mig mere. Hvorfor kiggede han efter nyt? Hvad har jeg gjort for at fortjene dette. 

Og sidst men ikke mindst. Hvordan bliver man et menneske igen. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg er dødtræt men jeg kan ikke sove. Sengen er tom uden ham. resten af hans tøj osv er her jo stadig og sengetøjet dufter af ham. Jeg savner ham. Savner hans kærlighed. Savner den han var engang. Og nu er det væk for altid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2013

Sijac

Minforevigt skriver:

Jeg kan ikke sove. Det hele kører rundt i mit hoved og jeg forestiller mig min mand sammen med en anden kvinde. Hvor gør det ondt. han er jo min mand. Det skulle jo være mig han elskede. Vores børn. Og jeg skal snart føde. Hvordan kan man få sig selv til det? Hvordan overlever man sådan en smerte som denne. Jeg elsker ham jo, men vil aldrig kunne tilgive. Hvorfor elskede han ikke mig mere. Hvorfor kiggede han efter nyt? Hvad har jeg gjort for at fortjene dette. 

Og sidst men ikke mindst. Hvordan bliver man et menneske igen. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg er dødtræt men jeg kan ikke sove. Sengen er tom uden ham. resten af hans tøj osv er her jo stadig og sengetøjet dufter af ham. Jeg savner ham. Savner hans kærlighed. Savner den han var engang. Og nu er det væk for altid. 

til dig.

Jeg kan informere dig om, at dine følelser og tanker omkring dette bliver ved med at hænge ved - men kun så længe du lader dem!

Du skal erkende at det er HANS fejl, HANS dumhed - du har INTET gjort forkert og har ikke kunne handle anderledes !!!

Jeg har en klar holdning til, hvad jeg ville have gjort ift, at vente barn med 'sådan' en. Jeg vil dog ikke ytre den, da jeg syntes det er vigtigt at DU selv tager stilling til, hvad du vil gøre og hvordan ønsker du hans tilstedeværelse i alt det her - og fremtiden..

Du får et KÆMPE herfra !

Anmeld

10. maj 2013

Masig

Minforevigt skriver:

Det må godt nok være hårdt, jeg føler virkelig med dig... Men sådan en nar fortjener dig ikke. Det er jo fair nok man falder for en anden, men man kan afslutte sit forhold på en måde der er mere værdig for dig...

jeg håber virkelig for dig du finder styrke og inden alt for længe finder en sød og dejlig mand der giver dig den kærlighed du og dit barn fortjener...

Anmeld

10. maj 2013

jydeinden

Minforevigt skriver:

tag en dag af gangen og selvom det er svært så prøv at finde et eller andet sjovt Du gerne vil lave så du ikke går og tænker på det hele tiden.. jeg ved det er lettere sagt end gjort, men det andet får du alligevel ikke en pind ud af . det er IKKE din fejl, eller skyld eller dit ansvar, din kæreste har taget et dumt valg, og dét må HAN så lærer at leve med.

Anmeld

10. maj 2013

Troldemommi

Masig skriver:

Det må godt nok være hårdt, jeg føler virkelig med dig... Men sådan en nar fortjener dig ikke. Det er jo fair nok man falder for en anden, men man kan afslutte sit forhold på en måde der er mere værdig for dig...

jeg håber virkelig for dig du finder styrke og inden alt for længe finder en sød og dejlig mand der giver dig den kærlighed du og dit barn fortjener...

Hold kæft et røvhul, tænk at man kan behandle sin gravide kone så enormt tarveligt der må jo være noget galt i hovedet med ham.

Monica 

Anmeld

10. maj 2013

wamse

Hold da k*** en røvbanan

Er virkelig ked af det på dine vegne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.