Update på mit mareridt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

E.J.mor.

hvor er det dog forfærdeligt for dig

og nu hvor i skulle ha barn sammen, er i gift..??

har du haft mistanke længe eller var i glade for hinanden...?

har du talt med ham...??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

kriknu

Puha din stakkel, ved slet ikke hvad jeg skal sige - men hvis du får brug for lige at få tømt hjernen for tanker eller andet, så skal du være velkommen til at skrive ... kan næsten sætte mig ind i hvordan du må have det lige nu.. 

Sender de bedste tanker til dig og den lille (kan se at vi må være omtrent lige langt henne) 

Anmeld

9. maj 2013

Christina74

9. maj 2013

aarhusmor

føler med dig. Sikke en forfærdelig situation. Men spild ikke krudt på ham nu, det er han ikke værd!

Anmeld

9. maj 2013

khaleesi

Sikke en dum klaphat.

Men der er heldigvis en positiv side til det (selvom det er umuligt at se for bare tårer lige nu!)

1: Det er heldigvis sket inden din pode er blevet født, så din guldklump ikke skal opleve det ske.

2: han er IKKE det værd, din soulmate er stadig derude, og venter på dig et sted 

3: Du var alligevel alt for fantastisk til ham, du giver ham livet største gave - en familie, og han afviser det. 

4: Du kan starte dit eget liv, på ny, med din lille guldklump og selv kontrollere alt hvad der skal ske i fremtiden.

Husk at følelser er ligesom blomster, de visner og dør hvis de ikke får nærig - trods at alt er imod dig lige nu, lover jeg dig for at om MAX nogle år vil du se på livet med helt nye øjne 

1000000 knus til dig.

Anmeld

9. maj 2013

Camilla <3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. maj 2013

mariamiss6

Chancen skriver:

Er de ikke havnet i den forkerte tråd?

Anmeld

9. maj 2013

Mink

Minforevigt skriver:

Jeg skrev herinde for noget tid siden at min mand havde udmeldt at han ikke elskede mig mere som man bør. Og at han ikke vidste om det kom igen osv. 

I dag kulminerede det hele da jeg opdagede han både havde været utro og lavet et udkast til et brev til hende hvor han foreslår en fælles fremtid og gerne 2 fælles børn...

jeg skal føde om 6-7 uger og aner simpelthen ikke hvor jeg skal gøre af mig selv. Troede ikke et menneske kunne rumme så mange tårer. 

har aldrig været så ked af det før. Aldrig. 

Jeg har godt nok heller ingen ord.. ! men sender dig de varmeste tanker og

Anmeld

9. maj 2013

jydeinden

sikke dog en klaphat.. husk dig selv på at det ikke er din skyld, Han har taget valget om at være utro, og han har derved også taget konsekvensen og givet dig muligheden for at sparke ham ud til højre og komme videre.. det er barskt og langt fra nemt eller sjovt, men du skal nok klare den

Anmeld

10. maj 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Er helt mundlam. Sikke et mareridt og sikke dog et egoistisk svin. Har du mennesker omkring dig der kan støtte dig i den her tid? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.