Update på mit mareridt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.531 visninger
35 svar
9 synes godt om
9. maj 2013

Minforevigt

Jeg skrev herinde for noget tid siden at min mand havde udmeldt at han ikke elskede mig mere som man bør. Og at han ikke vidste om det kom igen osv. 

I dag kulminerede det hele da jeg opdagede han både havde været utro og lavet et udkast til et brev til hende hvor han foreslår en fælles fremtid og gerne 2 fælles børn...

jeg skal føde om 6-7 uger og aner simpelthen ikke hvor jeg skal gøre af mig selv. Troede ikke et menneske kunne rumme så mange tårer. 

har aldrig været så ked af det før. Aldrig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

LinLin

9. maj 2013

helle85

Minforevigt skriver:

Jeg skrev herinde for noget tid siden at min mand havde udmeldt at han ikke elskede mig mere som man bør. Og at han ikke vidste om det kom igen osv. 

I dag kulminerede det hele da jeg opdagede han både havde været utro og lavet et udkast til et brev til hende hvor han foreslår en fælles fremtid og gerne 2 fælles børn...

jeg skal føde om 6-7 uger og aner simpelthen ikke hvor jeg skal gøre af mig selv. Troede ikke et menneske kunne rumme så mange tårer. 

vil ikke forlade tråden uden at give et det må være noget af et slag at finde ud af efter han har sagt det andet

Anmeld

9. maj 2013

2721

Det gør mig forfærdeligt ondt. Jeg aner slet ikke hvad jeg skal skrive, for hvor må det dog være helt igennem forfærdeligt at opdage at end partner på den måde har svigtet og forrådt en.

Sender min største medfølelse og et kæmpe stort kram

Anmeld

9. maj 2013

FamilenStorm

Minforevigt skriver:

Jeg er Tom for ord..

Sender et stort knus

Anmeld

9. maj 2013

Lykke:)

Minforevigt skriver:

Kæmpe knus! er helt mundlam

Anmeld

9. maj 2013

Louise H.

Det gør mig meget ondt sikke et dumt svin...

Anmeld

9. maj 2013

Maria-s

9. maj 2013

Minforevigt

Jeg har aldrig i mit liv haft det så skidt før. Jeg er så ked af det. 

Hvordan fanden kunne han gøre det. Jeg har altid kun gjort ham godt. 

Hvor gør det ondt indeni. 

Anmeld

9. maj 2013

Jems

Ved slet ikke hvad jeg skal sige, men sender dig al mulig positive tanker og håber du finder styrken til komme igennem det for din og dit barns skyld 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.