Minforevigt skriver:
Jeg skrev herinde for noget tid siden at min mand havde udmeldt at han ikke elskede mig mere som man bør. Og at han ikke vidste om det kom igen osv.
I dag kulminerede det hele da jeg opdagede han både havde været utro og lavet et udkast til et brev til hende hvor han foreslår en fælles fremtid og gerne 2 fælles børn...
jeg skal føde om 6-7 uger og aner simpelthen ikke hvor jeg skal gøre af mig selv. Troede ikke et menneske kunne rumme så mange tårer.
har aldrig været så ked af det før. Aldrig.

ved præcis hvordan du har det
og husk på det er IKKE dig der er noget galt med! det er HAM.. han har et alvorligt problem med sig selv åbenbart som kræver opmærksomhed fra mere end en, dårlig selvtillid hos mænd er ofte grunden til de er utro da de kræver bekræftelse fra flere end en..
Så selvom det er svært og det ved jeg det er.. så husk på at hold hovedet højt og husk på det er HAM og ikke dig som er forkert på den 

og pas på dig selv og den lille.. jeg fødte selv min søn som manglede fostervand de sidste 1-2 mdr af graviditeten fordi jeg havde det så dårligt psykisk.. så pas på jer selv 
Anmeld