Jeg har mistet ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2013

Xolia

Anonym skriver:

Tak for råd og tak. Ja jeg ønsker heller ikke andet et et godt samarbejde omkring ungerne. De fortjener det bedste. Og jeg vil gerne at vi kan ses unden sure miner.

Hvis de sendes via elektronisk post - så modtager UDK dem, men jeg ved også af alt for god erfaring at vi alle KNOKLER for at følge med :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2013

Xolia

Anonym skriver:

Kan man kun søge 1 gang om året eller hvad? Eller hvordan?

Man kan jo ik planlægge en "skilsmisse"

Nej, men der er frist hvert kvartal. For 2 børn er det godt 3900 kr. som man mister hvis ansøgningen modtages f.eks. 1. juli i stedet for 30. juni - og det synes jeg personligt er værd at tage med. Og NEJ, men kan ikke planlægge skilsmisser - heldigvis for det....

Håber stadig at I når at finde ud af det inden... 

Anmeld

10. maj 2013

Anonym trådstarter

Xolia skriver:

Nej, men der er frist hvert kvartal. For 2 børn er det godt 3900 kr. som man mister hvis ansøgningen modtages f.eks. 1. juli i stedet for 30. juni - og det synes jeg personligt er værd at tage med. Og NEJ, men kan ikke planlægge skilsmisser - heldigvis for det....

Håber stadig at I når at finde ud af det inden... 

Havde en lang snak igår. Og vi elsker jo hinanden et eller andet sted og derfor har vi trods alt besluttet at give det et SIDSTE skud. Jeg håber vi kan løse det. Vi skal i parterapi og vi prøver at kæmpe.

Anmeld

10. maj 2013

Xolia

Anonym skriver:

Havde en lang snak igår. Og vi elsker jo hinanden et eller andet sted og derfor har vi trods alt besluttet at give det et SIDSTE skud. Jeg håber vi kan løse det. Vi skal i parterapi og vi prøver at kæmpe.

Hvor ER det DEJLIGT at høre 

Kan evt. anbefale en bog der hedder "de fem kærlighedssprog" - den handler om at man forstår kærlighed på forskellige måder, nogen føler sig elsket ved f.eks. at få små gaver, mens andre føler sig elsket ved at partneren tager skraldespanden med ned :-)

Knus og pøj pøj med det...

Anmeld

10. maj 2013

Anonym trådstarter

Xolia skriver:

Hvor ER det DEJLIGT at høre 

Kan evt. anbefale en bog der hedder "de fem kærlighedssprog" - den handler om at man forstår kærlighed på forskellige måder, nogen føler sig elsket ved f.eks. at få små gaver, mens andre føler sig elsket ved at partneren tager skraldespanden med ned :-)

Knus og pøj pøj med det...

Tak den bog må jeg have fingrene i ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.