Jeg har mistet ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2013

Chewy

Anonym skriver:

Vores forhold har kørt op og ned i en længere periode... Igår på min fødselsdag smuttede han. Vi skal ikke være sammen mere...  Måske det er det bedste. Det  er det. Men f*ck hvor gør det bare ondt! Nu står jeg her alene med 2 børn. Jeg ved ikke hvordan og hvorledes... alt det praktiske må vi tage efterhånden. Hvor er det hårdt. Men også en lettelse? Alt det jeg har kæmpet for. Nu kan jeg ikke mere. Det er slut. Vi er ikke længere "os"  

Åh ha, søde dig Jeg tænker på dig!! Skriv hvis du har brug for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Krussedulle

7. maj 2013

C-Dog

På din fødselsdag? Han springer bomben på din fødselsdag?! Hvilket menneske gør sådan noget lige den dag!! Jesus! Jeg tror du et bedre tjent uden ham. Du skal nok klare det

Anmeld

7. maj 2013

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Vores forhold har kørt op og ned i en længere periode... Igår på min fødselsdag smuttede han. Vi skal ikke være sammen mere...  Måske det er det bedste. Det  er det. Men f*ck hvor gør det bare ondt! Nu står jeg her alene med 2 børn. Jeg ved ikke hvordan og hvorledes... alt det praktiske må vi tage efterhånden. Hvor er det hårdt. Men også en lettelse? Alt det jeg har kæmpet for. Nu kan jeg ikke mere. Det er slut. Vi er ikke længere "os"  

og så lige på din fødselsdag .... sikke en dum dag, mange til dig

Anmeld

7. maj 2013

Camilla <3

Kæmpe kram 

Sikke en klaphat at gøre det på din fødselsdag. 

Det hele blir godt igen 

Anmeld

7. maj 2013

2721

det gør mig ondt

Anmeld

7. maj 2013

Clisolka

Det gør mig ondt at høre - et kæmpe cyberkram flyver i din retning 

Anmeld

8. maj 2013

Anonym trådstarter

Jeg er så ked af det. græder med mellemrum. Når børnene ikke ser det. Jeg har en stor knude i maven. Føler mig ensom. Savner ham det bilder jeg mig ind. Men er det ham jeg savner eller? Alt det vi havde... og alt det vi ikke havde. Kan jo ikke leve med ham. Kan jeg leve uden? Det er børnenes far. Alt minder mig om ham. Hvordan tackler jeg det her bedste muligt? Jeg er så ked af det. Det gør ondt helt indeni også selvom jeg selv sys det skulle slutte. Og nu er det slut... hvorfor er det så man får kolde fødder? Jeg gør hvad der er bedst for børnene og jeg. Men vil jeg fortryde? Han vil mig jo ikke. Og når han siger han vil og han vil kæmpe for det så prioterer han alt andet. Alt andet end sin lille familie  Jeg kan ikke mere.

Anmeld

8. maj 2013

mortilflere

Havde han ikke råd til en gave  (sort humor)

En der ikke vil kæmpe for dig og ungerne , fortjener ikke dig , Jeg håber han så er der for ungerne så du oxo for lidt ro til at lande på begge ben.

Jeg håber du har nogen omkring dig irl , der støtter op om dig.

Anmeld

8. maj 2013

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Havde han ikke råd til en gave  (sort humor)

En der ikke vil kæmpe for dig og ungerne , fortjener ikke dig , Jeg håber han så er der for ungerne så du oxo for lidt ro til at lande på begge ben.

Jeg håber du har nogen omkring dig irl , der støtter op om dig.

Jeg har mange der støtter og vil hjælpe. Alligevel føler jeg mig ensom. Det er frygteligt at føle sig "forladt". Jeg ved han ikke har det godt men han lever sit liv videre... som han hidtil bare ikke hjemme ved børnene og jeg. Jeg har været meget alene med dem i forvejen. Men det føles jo klart anderledes nu hvor vi er gået fra hinanden. Jeg er så ked af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.