Jeg har mistet ham

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.301 visninger
34 svar
3 synes godt om
7. maj 2013

Anonym trådstarter

Vores forhold har kørt op og ned i en længere periode... Igår på min fødselsdag smuttede han. Vi skal ikke være sammen mere...  Måske det er det bedste. Det  er det. Men f*ck hvor gør det bare ondt! Nu står jeg her alene med 2 børn. Jeg ved ikke hvordan og hvorledes... alt det praktiske må vi tage efterhånden. Hvor er det hårdt. Men også en lettelse? Alt det jeg har kæmpet for. Nu kan jeg ikke mere. Det er slut. Vi er ikke længere "os"  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2013

Muhmi

Du skal nok klare den

Anmeld

7. maj 2013

AnnaK89

Åh nej!

Sender dig en masse kram og ønsker dig det bedste

Anmeld

7. maj 2013

BigHope13

Anonym skriver:

Vores forhold har kørt op og ned i en længere periode... Igår på min fødselsdag smuttede han. Vi skal ikke være sammen mere...  Måske det er det bedste. Det  er det. Men f*ck hvor gør det bare ondt! Nu står jeg her alene med 2 børn. Jeg ved ikke hvordan og hvorledes... alt det praktiske må vi tage efterhånden. Hvor er det hårdt. Men også en lettelse? Alt det jeg har kæmpet for. Nu kan jeg ikke mere. Det er slut. Vi er ikke længere "os"  

Pyha det lyder som en hård omgang, men også som om det er det bedste hvis du føler det er en lettelse for dig/jer.
Man kan kun kæmpe til et vist punkt
håber i finder ud af diverse ting i ro og fred og du kan få styr på tilværelsen som alene mor

Anmeld

7. maj 2013

Anonym trådstarter

Tak!

Anmeld

7. maj 2013

5timesacharm..right?

Sender mange kram. det skal nok gå

Anmeld

7. maj 2013

nielsen80

Anonym skriver:

Anmeld

7. maj 2013

skatja

kæmpe kram til dig

Anmeld

7. maj 2013

lisbethita

Anonym skriver:

Det er jeg rigtigt ked af at høre :-( Sender dig et stort kram!! Det er meget svært at sige noget rigtigt i sådan en situation

STORT kram

Anmeld

7. maj 2013

MyLove E

Kæmpe kram til dig. Tror måske jeg ved hvem du er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.