Forældre myndighed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Det er nok hver sin fortolkning, jeg synes det lyder som et spørgsmål..... Men jaa jeg ville heller ikk søge om det for et halvt år, så ville jeg f.eks. Lave passet inden han tog afsted (hvis det er det hun ville have)

Det var os kun for at høre ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2013

LinLin

Anonym skriver:

Nok fordi ANDRE har gjort det - så vil jeg HØRE jeres mening!
Har på intet tidspunkt sagt at jeg vil STAFFE ham, det sørger han skam selv for !

Ønsker det bedste forhold for min søn - både på godt og ondt!

"Det sørger han selv for" ?!?

Anmeld

6. maj 2013

SjeBets

Det bedste for et barn er da at far og mor enes, og at far og mor ikke viser barnet at de er utilfreds med den andens valg.

Jeg ville ikke have nogle betænkeligheder ved at sende mit barn med Farmor, lige så lidt som jeg ville have noget i mod at min egen mor tog hende med et sted hen.

Så længe barnet er tryg med farmor eller mormor kan jeg slet ikke se problemet.  Og det bedste vil da være at barnet ser sin far og mor.

Anmeld

21. maj 2013

Pige2009

Nemesis skriver:

hans mor skal i hvertfald ikke tge ham ned til samvær når han kun er 2 år, medmindre jeres søn er helt afslappet med at være væk fra dig i flere dage og ellers har det fint hos mormor..men så skal han have et pas og dertil skal du bruge faderens underskrift.

Men eftersom det kun er 6 mdr. vil jeres sag såmænd ikke være afsluttet førend han er tilbage, så forældremyndigheden har det ingen betydning for.

I må lave nogle aftaler nu inden han rejser omkring samvær/kontakt evt. via skype med video på så jeres søn får sat billede på stadigvæk.

Har de haft alm. weekendsamvær indtil nu eller hvordan har det foregået??

Helt enig. Synes slet ikke en forældremyndighedssag er relevant i dette tilfælde. Men Skype og Anders muligheder for kontakt er jo rigtig godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.