Forældre myndighed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.961 visninger
33 svar
22 synes godt om
4. maj 2013

Anonym trådstarter

Faderen tager 6mdr med militæret, vil det være bedst for mig at søge forældre myndigheden , så mig og min søn ikke skulle blive afhængig af hans underskrift eller ligende ?

Kan jeg forbyde ham ,at hans mor tager vores søn med ned og besøger ham, uden jeg er med ?

Vores søn er 2år.. 
Har i andre ting jeg skal tænke over ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2013

emsaroto

Det hele ville være nemmere at kommentere på, hvis man vidste noget om, hvornår i er gået fra hinanden, har i fælles nu, har i nogensinde boet sammen og sådan ...

Jeg har brug for at vide lidt mere om situationen .. 

Anmeld

4. maj 2013

Anonym trådstarter

emsaroto skriver:

Det hele ville være nemmere at kommentere på, hvis man vidste noget om, hvornår i er gået fra hinanden, har i fælles nu, har i nogensinde boet sammen og sådan ...

Ja undskyld ..

Det 6 mdr siden her den 11 gingic fra hinanden..
Boet samm fra fødselen ..
Ja vi har fælles nu

Anmeld

4. maj 2013

emsaroto

Anonym skriver:

Ja undskyld ..

Ja vi har fælles nu

hvad for noget militær er det han skal i? 

Anmeld

4. maj 2013

Rockertand

Anonym skriver:

Faderen tager 6mdr med militæret, vil det være bedst for mig at søge forældre myndigheden , så mig og min søn ikke skulle blive afhængig af hans underskrift eller ligende ?

Kan jeg forbyde ham ,at hans mor tager vores søn med ned og besøger ham, uden jeg er med ?

Vores søn er 2år.. 
Har i andre ting jeg skal tænke over ?

Du kan godt søge, men du får aldrig eneforældremyndighed baseret på de oplysninger, du har givet her, og heldigvis, må jeg da sige.
Så længe far og søn tilbringer tiden sammen, når der er samvær, så synes jeg ikke, at du skal blande dig i, hvordan det foregår, forudsat at det er forsvarligt.

Anmeld

4. maj 2013

Anonym trådstarter

emsaroto skriver:

Ja undskyld ..

Ja vi har fælles nu

Anmeld

4. maj 2013

Anonym trådstarter

emsaroto skriver:

hvad for noget militær er det han skal i? 

Han ska ned og passe på generalen ..

Anmeld

4. maj 2013

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du kan godt søge, men du får aldrig eneforældremyndighed baseret på de oplysninger, du har givet her, og heldigvis, må jeg da sige.
Så længe far og søn tilbringer tiden sammen, når der er samvær, så synes jeg ikke, at du skal blande dig i, hvordan det foregår, forudsat at det er forsvarligt.

Øh hvordan blander jeg mig??

Han tager 6 måneder til Bruxelles for at passe på generalen ..

Jeg r så ikk lige ude på at lave lort i den, men hvad der vil være smartes i den forbindelse..

Anmeld

4. maj 2013

Nemesis

hans mor skal i hvertfald ikke tge ham ned til samvær når han kun er 2 år, medmindre jeres søn er helt afslappet med at være væk fra dig i flere dage og ellers har det fint hos mormor..men så skal han have et pas og dertil skal du bruge faderens underskrift.

Men eftersom det kun er 6 mdr. vil jeres sag såmænd ikke være afsluttet førend han er tilbage, så forældremyndigheden har det ingen betydning for.

I må lave nogle aftaler nu inden han rejser omkring samvær/kontakt evt. via skype med video på så jeres søn får sat billede på stadigvæk.

Har de haft alm. weekendsamvær indtil nu eller hvordan har det foregået??

Anmeld

4. maj 2013

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

hans mor skal i hvertfald ikke tge ham ned til samvær når han kun er 2 år, medmindre jeres søn er helt afslappet med at være væk fra dig i flere dage og ellers har det fint hos mormor..men så skal han have et pas og dertil skal du bruge faderens underskrift.

Men eftersom det kun er 6 mdr. vil jeres sag såmænd ikke være afsluttet førend han er tilbage, så forældremyndigheden har det ingen betydning for.

I må lave nogle aftaler nu inden han rejser omkring samvær/kontakt evt. via skype med video på så jeres søn får sat billede på stadigvæk.

Har de haft alm. weekendsamvær indtil nu eller hvordan har det foregået??

Det til næste år "først" han rejser få dage inden vores søn bliver 3år ..

Han har ham nu hver anden weekend, en uge i sommerferien ..
( efter hans eget valg, igen han vægter arbejdet) ..

Selvfølgelig skal vi Skype osv osv / men jeg vil på ingen måde kunne lide han skulle være i udlandet i en forlænget weekend uden hans mor..

Når han i forvejen ikke ser ret meget til hans far og nye kæreste eller farmor...

( ja, ved godt der er et helt år og at der kan ske mange ting inden, men synes det vigtig at man lige kigger på situationen og får snakket tingene igennem)..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.