Faderen tager 6mdr med militæret, vil det være bedst for mig at søge forældre myndigheden , så mig og min søn ikke skulle blive afhængig af hans underskrift eller ligende ?
Kan jeg forbyde ham ,at hans mor tager vores søn med ned og besøger ham, uden jeg er med ?
Vores søn er 2år..
Har i andre ting jeg skal tænke over
?
Jeg går ud fra at han er ansat ved Forsvaret og det er hans job at tage afsted ( udsendes i det halve år). Synes bestemt ikke at du skal søge fuld forældremyndighed når faderen bare passer sit job.
Min kæreste er i Forsvaret og der er da ikke noget der er sværere eller lettere mht. forældremyndigheden om han er udsendt eller ej.
Kan godt være at jeg tolker det du har læst forkert, men er det rigtig læst, så synes jeg ikke du kan være det bekendt. Du vidste vel at han arbejdede i Forsvaret inden du fik barn med ham? Medmindre det selvfølgelig er helt nyt for ham.
Derudover kan jeg ikke se, hvad der skulle ske på det halve år, som du skal bruge hans underskrift til?
Mht. det med bedsteforældre, så har de ikke samkvemsret så du bestemmer om han skal se dem når faderen ikke er hjemme.
/Fenja 
Anmeld