solhat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2013

modesty

Min dreng får solcreme på og vi skal til at finde kasketten frem, men jeg er ikke hysterisk med det. Hvis han er i solen i lang tid får han hatten på, men ikke hvis vi bare er ude at gå en kort tur.

Jeg hader selv at stege i solen, så hvis vi kan komme til at opholde os i skyggen om sommeren, gør vi det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2013

MetteS81

Vores datter får solcreme på, men vi har ik fået købt en solhat/kasket endnu...det skal hun helt klart have imorgen fordi solen kommer meget frem nu, men vi er ikke hysteriske med det...hun har altid fået hat og solbriller på, når der har været behov for det, både forår/sommer/efterår/vinter.

Dog ikke når hun f.eks. bare skulle ud i bilen og køres til vuggestue, eller hvis vi bare skulle ud og tømme postkasse fx. 

Anmeld

4. maj 2013

4xGreve

Maja88 skriver:

Synes jeg ser en masse der går rundt med deres børn her i solen små som store uden solhat...

Har siden aprilla kom til verden brugt hat til hende.. sommer.. efterår.. vinter og forår.

Kan blive så forarget nåe jeg ser forældre med særligt små børn uden hat

Til den yngste på 1 år ja til den store på knap 5 nej da hun selv har en mening! 

Vi har fået mormor og morfar til at købe en rigtig smart kasket til hende fra h&m og håber da den bliver brugt en del! 

Men tillad mig at spøger hvorfor have så travlt med hvad andre gør og lige frem bruge din energi på at blive foraget? 

Hvorfor har vi så travlt med hvad andre mennesker gør? Og her er det ikke kun dig og alle andre jeg taler om men har også mig selv og en bestemt episode i tankerne! 

Vi er alle forskellige med forskellige meninger og holdninger og så længe der ikke er tale om misbrug og fyskisk/psykisk vold så brude vil vel vende vores snuder ind af og fokuser på os selv? 

Håber i alle har en dejlig weekend 

Anmeld

5. maj 2013

Lone Jakobsen

helle85 skriver:

og vil gerne anbefale dem her da de er rigtig gode, det er dem vi havde til børnen de sidste par år

http://www.babygear.dk/bornetoj/sommerhatte/solhat-legionaerhat/solhat-baby-banz-vendbar-pink-hawaii.html?

super lækker hjemmeside. har lige fundet den helt rette sommerhat til mindstemand

Anmeld

5. maj 2013

Skouboe

Pigerne har solhatte og kasketter og bruger dem indimellem (jeg bliver ved med at give dem den på, de bliver ved med at pille dem af, når de ikke gider dem mere.

De er 3 og 4½ og jeg må indrømme at jeg ikke er hysterisk med at de skal have dem på længere, det var kun da de var babyer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.