solhat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Maja88 skriver:

Har de anden hat på så

Nej, det har de ikke nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2013

helle85

Maja88 skriver:

Synes jeg ser en masse der går rundt med deres børn her i solen små som store uden solhat...

Har siden aprilla kom til verden brugt hat til hende.. sommer.. efterår.. vinter og forår.

Kan blive så forarget nåe jeg ser forældre med særligt små børn uden hat

jeg har stemt ja, for vores børn har altid haft solhat på da de var små, og havde også en sidste år, men de brugte den næsten ikke, for hver gang jeg sagde de skulle tage den på, så tog de dem af efter 5 min, så i år har vi ikke rigtig snakket om det, men de skulle faktisk have dem på, da de er meget lyse både hår og krop, så de er meget følsom over for solen

men de er 5 og 6år så det er ikke så nemt at få dem til at tage dem på og slet ikke nå de er i sfo

Anmeld

4. maj 2013

helle85

Synes jeg ser en masse der går rundt med deres børn her i solen små som store uden solhat...

Har siden aprilla kom til verden brugt hat til hende.. sommer.. efterår.. vinter og forår.

Kan blive så forarget nåe jeg ser forældre med særligt små børn uden hat

og vil gerne anbefale dem her da de er rigtig gode, det er dem vi havde til børnen de sidste par år

http://www.babygear.dk/bornetoj/sommerhatte/solhat-legionaerhat/solhat-baby-banz-vendbar-pink-hawaii.html?

Anmeld

4. maj 2013

Mum33

Når vi er ude i længere tid, eller om sommeren de dage hvor solen skinner fra en skyfri himmel så JA, men altså ikke altid. Jeg mener man skal have stor respekt for solen, men at der er gået lidt hysteri i at smøre dem ind fra top til tå og sække dem helt til i tøj, bare de skal en tur med ned og handle. Faktisk lider en stor del af børn i dag af vitamin d mangel, da dosen slet ikke får "lov at gøre den positive indvirkning" som den også har. 

Der skal heldigvis lidt mere til at forarge mig end en manglede solhat 

Anmeld

4. maj 2013

Miss BananaHammock

Lige pt bruger vi alm. hue og sidder han op i barnevognen så får en solhatten ovenpå den anden. Så bliver ørerne holdt varme og han får ikke solen i øjnene. :0) synes solhatten er for tynd til at nøjes med den endnu.

Anmeld

4. maj 2013

CaWi

Ind til videre har vi brugt hue og solcreme.
Nu har jeg så købt en solhat, men drengen vil under ingen omstændigheder have den på
Så vi øver og øver, og indtil det lykkedes må han så nøjes med solcreme.

Anmeld

4. maj 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg har brugt solhat til ham da han var tyndhåret og lille, men nu da han kan passe sine trøjer med hætte og ellers har tynd uldhue på så nej bruger jeg ikke længere solhat til ham

MEN han får solcreme på når solen er fremme også selvom vi bare skal ud og handle i f.eks. Netto som ligger 10 mins køretur herfra i bilen...

Anmeld

4. maj 2013

C-Dog

Mine piger har solcreme+ bøllehatte- dem med skygge hele vejen rundt. Knægten har også en men nægter at gå med andet end en kasket på skrå. Hvilket ikke beskytter ret meget så vi dypper ham i solcreme :-P det virker fint.

Anmeld

4. maj 2013

JustMe

helle85 skriver:

og vil gerne anbefale dem her da de er rigtig gode, det er dem vi havde til børnen de sidste par år

http://www.babygear.dk/bornetoj/sommerhatte/solhat-legionaerhat/solhat-baby-banz-vendbar-pink-hawaii.html?

Tak for link; så fandt jeg dem på tilbud Vi har haft købt et par billige solhatte, men de er for store, så de bliver selvsagt ikke på. Men disse kan justeres og har en dejlig bred skygge, så de er helt perfekte! (Så skal barnet bare beholde den på i VS, så den ikke bliver væk, hehe).

Anmeld

4. maj 2013

helle85

JustMe skriver:

Tak for link; så fandt jeg dem på tilbud Vi har haft købt et par billige solhatte, men de er for store, så de bliver selvsagt ikke på. Men disse kan justeres og har en dejlig bred skygge, så de er helt perfekte! (Så skal barnet bare beholde den på i VS, så den ikke bliver væk, hehe).

det var så lidt ja jeg syntes de er rigtig gode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.