solhat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2013

Faith

Ja det gør jeg. Indtil nu har min yngste haft hue på i dp, men han får sin lille solhat med på mandag.

Der bliver også købt til de store. De er ikke vilde med hatte og har aldrig været det, så nu må vi se om de holder dem på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

Fenja09

Maja88 skriver:

Synes jeg ser en masse der går rundt med deres børn her i solen små som store uden solhat...

Har siden aprilla kom til verden brugt hat til hende.. sommer.. efterår.. vinter og forår.

Kan blive så forarget nåe jeg ser forældre med særligt små børn uden hat

Solhat om sommeren, varm hue om vinteren og bomuldshjelme forår og efterår. Så ja, min datter har altid hue på, medmindre det er en kort tur udenfor og vejret er til det.

/Fenja

Anmeld

3. maj 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Maja88 skriver:

Men hvorfor ikke nu.. solen er da mega meget fremme.. bruger de en anden hat nu her så??

De går ikke med solhat nu, da solen ikke er kommet rigtig frem. Ja, man skal selvfølgelig passe på dem og de får også solcreme på, men synes måske at det er lidt overpylret allerede nu, at give dem en solhat på.

Anmeld

3. maj 2013

Maja88

MoarHvidovre skriver:

De går ikke med solhat nu, da solen ikke er kommet rigtig frem. Ja, man skal selvfølgelig passe på dem og de får også solcreme på, men synes måske at det er lidt overpylret allerede nu, at give dem en solhat på.

Har de anden hat på så

Anmeld

3. maj 2013

Leneur

Ja Silje har solhat på allerede nu. Opdagede i sidste uge at solen tog fat i hendes skilninger, så hun blev lidt rød i toppen, så derfor har hun den på nu.

Anmeld

4. maj 2013

LR85

Synes svarene er lidt sort/hvide. 

Jeg bruger ikke hvis vi bare skal over og handle (3 min gågang) eller hente noget i garagen eller lign, men hvis vi skal lege i haven eller gå længere ture - alt efter tiden på dagen og om det er overskyet, bruger vi solhat

Anmeld

4. maj 2013

wamse

Nu er min datter stor, 7 år, og hun bruger ikke hat, men så meget som muligt undgår jeg, at hun er ude når solen er værst, eller at hun søger skyggen Jeg køber gode solcremer, så hun er godt dækket ind

Da hun var mindre brugte jeg altid solhat til hende

Anmeld

4. maj 2013

gokkelok

Min datter har haft solhat på de sidste to dage, fordi solen har været meget fremme. Desuden er jeg også bange for, at hun har arvet hendes mors lysfølsomme hud. 

Anmeld

4. maj 2013

M (:

Maja88 skriver:

Synes jeg ser en masse der går rundt med deres børn her i solen små som store uden solhat...

Har siden aprilla kom til verden brugt hat til hende.. sommer.. efterår.. vinter og forår.

Kan blive så forarget nåe jeg ser forældre med særligt små børn uden hat

Hjalte får endnu sin bomuldshue på så han ikke får træk i sine små ører. Derudover smøres han i ansigt og på hænderne med parabene- og parfumefri børnesolcreme i faktor 50. 

Anmeld

4. maj 2013

L&V

Maja88 skriver:

Vi har heldigvis en smart en med øreflapper på..

Men do mor bestemmer om det er hjelm eller sommerhat for tiden.. mit krav er bare hun har en hat på..

R så ligeglad med hvad slags.. bare hun ikke render rundt uden hat

Syntes bare ik de varmer nok og slet ik en hjelm.. Det vil jeg nu heller ik ha hun leger i..
Vi bruger sol creme hverdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.