solhat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: bruger du solhat til dit barn??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.797 visninger
34 svar
28 synes godt om
3. maj 2013

Maja88

Synes jeg ser en masse der går rundt med deres børn her i solen små som store uden solhat...

Har siden aprilla kom til verden brugt hat til hende.. sommer.. efterår.. vinter og forår.

Kan blive så forarget nåe jeg ser forældre med særligt små børn uden hat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

Dot D

Der har jeg det nok lidt som dig. Beskyt de små, de kan ikke selv. Sophus er 5 år, og han har så vidt muligt kasket med i børnehave hver dag, og jeg smøre både ham og Sophie ind i solcreme, inden de kommer afsted om morgenen.

Det virker godt nok lidt fjollet - den sidste uge har jeg også smurt, og når vi så kommer ud til bilen, så har ver været is på, hi hi. Passer ikke helt sammen, men i forrige uge kom Sophus glad hjem efter en dag med solskin, og dagen efter var han faktisk rød i hovedet Så de er blevet smurt de sidste tre uger faktisk

Anmeld

3. maj 2013

Maja_4000

Har stemt ja, men kun om sommeren når vi er ude i lang tid .. Hvis vi f.eks. bare går ned og handler (to minutter væk), får hun den ikke på

Anmeld

3. maj 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, vi bruger ikke solhat nu, men når solen kommer "rigtigt" frem og det bliver sommer, ja, så får de solhat på

Anmeld

3. maj 2013

Valle81

Ja, men ikke endnu:0) de går stadig med bomldselefanthuer, da jeg stadig synes vinden er for kold:0)

Anmeld

3. maj 2013

L&V

Om sommeren ja.. lige nu bruger hun alm hue da hun jo ellers får træk i ørene

Anmeld

3. maj 2013

MyLove E

Dot D skriver:

JDer har jeg det nok lidt som dig. Beskyt de små, de kan ikke selv. Sophus er 5 år, og han har så vidt muligt kasket med i børnehave hver dag, og jeg smøre både ham og Sophie ind i solcreme, inden de kommer afsted om morgenen.

Det virker godt nok lidt fjollet - den sidste uge har jeg også smurt, og når vi så kommer ud til bilen, så har ver været is på, hi hi. Passer ikke helt sammen, men i forrige uge kom Sophus glad hjem efter en dag med solskin, og dagen efter var han faktisk rød i hovedet Så de er blevet smurt de sidste tre uger faktisk

Jeg smøre også Elias hver dag og han stadig en tynd bomuld hue. Men har købt kasket med skygge ned i nakken:-)

Anmeld

3. maj 2013

Masig

Jeg er begyndt at give ham kasket eller solhat på udover huen. synes stadig vinden er for kold til at droppe huen, men han skal jo også gerne have lidt bekyttelse mod solen... Selvom det nu ikke er nemt at få ham til at beholde hatten på 

Anmeld

3. maj 2013

Maja88

MoarHvidovre skriver:

Nej, vi bruger ikke solhat nu, men når solen kommer "rigtigt" frem og det bliver sommer, ja, så får de solhat på

Men hvorfor ikke nu.. solen er da mega meget fremme.. bruger de en anden hat nu her så??

Anmeld

3. maj 2013

Maja88

Månsson skriver:

Om sommeren ja.. lige nu bruger hun alm hue da hun jo ellers får træk i ørene

Vi har heldigvis en smart en med øreflapper på..

Men do mor bestemmer om det er hjelm eller sommerhat for tiden.. mit krav er bare hun har en hat på..

R så ligeglad med hvad slags.. bare hun ikke render rundt uden hat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.