Kvaliteten på H&M's børnesko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2013

L&V

Pikku Myy skriver:

Jeg tror hellere jeg må smutte ned og mærke selv - det lader til at der er lidt forskellige holdninger til om de kan gå som reservesko.

Må jeg spørge om du svarer ud fra dit eget barns alders behov?

Nej hun har aldrig haft sådan nogle på da hun er så smal og lang fodet.. Men har flere i min børnehave gruppe af 5årig der har sko derfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

isabellasmor

Pikku Myy skriver:

Men min søn er jo ikke helt lille længere ...

Jeg ville ikke gøre det. I mine øjne er en 4-5-6 årig også lille i denne sammenhæng. Men det lyder som om du har besluttet dig, såe 

Anmeld

3. maj 2013

Pikku Myy

isabellasmor skriver:

Jeg ville ikke gøre det. I mine øjne er en 4-5-6 årig også lille i denne sammenhæng. Men det lyder som om du har besluttet dig, såe 

Nej, egentlig ikke, men jeg havde håbet på et lidt mere enigt "panel". Som jeg har skrevet tidligere, må jeg selv ned og kigge på dem for at finde ud af hvor jeg står.

Anmeld

3. maj 2013

Pikku Myy

Månsson skriver:

Nej hun har aldrig haft sådan nogle på da hun er så smal og lang fodet.. Men har flere i min børnehave gruppe af 5årig der har sko derfra

Ja, så er du vist det næst-tætteste man kommer på en ekspert Jeg må ud og kigge selv.

Anmeld

3. maj 2013

L&V

Pikku Myy skriver:

Ja, så er du vist det næst-tætteste man kommer på en ekspert Jeg må ud og kigge selv.

Ha ha mon dog Tror os det er bedst at ta en kigger.. der er jo forskel på modeller og fusser.. det ska helst matche hinanden

Anmeld

3. maj 2013

baby012

De er fine til en enkelt aften eller specielle lejligheder, men som hverdagssko, ville jeg personligt ikke købe dem, har bedst erfarring med skofus  

Anmeld

4. maj 2013

sandorff

Pikku Myy skriver:

Ja, hvad er jeres erfaringer?

Det er et par sko der skal bruges til reservesko. Primært når han glemmer sine andre sko i børnehaven, så det er ikke til hverdagsbrug.

Jeg har disse i tankerne (udelukkende baseret på billedet på hjemmesiden), men vil også gerne høre om andre sko/mærker.

jeg har købt sko fra hm til mine børn. der er intet galt med det - eller i det! De går fint i dem og de holder præcis lige så godt som som hvos du købte et par dyre sko, forskellen er bare dit barn ødelægger dyre sko når det køre rundt på sin sccoter, frem for et par der er billigere. og køre dit barn på den famøse scoter og tøffer rundt på den, VIL snuden på skoene gå hurtigt i stykker. så er det fuldstændig lige meget om der står ecco eller hm i bunden!

Anmeld

4. maj 2013

LR85

Jeg køber sådan nogen 'vi skal lige i haven/gå en mindre tur/hente noget i garagen'-sko. 

Det er de rigtig gode til. Men bruger vores dyre fra Skofus til rigtige gåture/længere leg mm. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.