Kvaliteten på H&M's børnesko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Pikku Myy skriver:

Hvad hvis jeg siger at han (højst sandsynligt) ikke kommer til at have dem på mere end 30 dage i løbet af sommeren alligevel?

Sidste år købte vi et par dyre ekstra-sandaler da vi skulle på ferie, og han nægtede at tage dem på med mindre vi kunne bevise at de andre sandaler var ikke-brugbare ...

Den del glemte jeg lige i farten 

Så ville jeg gøre det :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

-Sigrid-

Jeg har købt et par til min datter, til når vi skal til konfirmation imorgen. Hun har fået noget sejlertøj, og så skulle hun lige have nogle matchende sko, og jeg syntes de her var rigtig søde. Hun går rigtig godt, så jeg er ikke bekymret over de par gange hun skal have dem på.

Jeg tror ikke der sker noget ved at du køber nogle HM-reservesko

Anmeld

3. maj 2013

AnthonsMor

Pikku Myy skriver:

Ja, hvad er jeres erfaringer?

Det er et par sko der skal bruges til reservesko. Primært når han glemmer sine andre sko i børnehaven, så det er ikke til hverdagsbrug.

Jeg har disse i tankerne (udelukkende baseret på billedet på hjemmesiden), men vil også gerne høre om andre sko/mærker.

de er smarte... Men det er også det eneste de kan! Sæt aldrig dit barn i sådan nogle sko.. de er ok til hvis man skal i byen, men de må ikke bruges til hverdagssko, ikke engang bare som reserve.. der er absolut ingen støtte i dem på nogen måde..

Anmeld

3. maj 2013

MetteS81

Min datter på 2,5 har dem, og jeg synes de er helt fine som reserve-sko! Hun vil oftere have dem på end de dyre ecco vi har til hverdagssko. Kvaliteten er helt fin til prisen (tror de koster 79,- ) og så bliver de jo bare smidt ud når de ikke duer mere...jeg synes det er rart at have nogle billigere også, så længe de sidder ordentligt, og det gør de på hende...hun går stabilt og klager altid, hvis noget føles forkert, så jeg er ikke nervøs..

Anmeld

3. maj 2013

Pikku Myy

Månsson skriver:

De er fine hvis man ska bruge dem en enkelt aften/dag til et bestemt sæt tøj men vil absolut ikke anbefale dem til lege/hverdags sko.. Pasformen er sølle og det er materialerne os

Jeg tror hellere jeg må smutte ned og mærke selv - det lader til at der er lidt forskellige holdninger til om de kan gå som reservesko.

Må jeg spørge om du svarer ud fra dit eget barns alders behov?

Anmeld

3. maj 2013

Pikku Myy

isabellasmor skriver:

Niks. De er bare ikke gode til de små fødder. Kunne aldrig drømme om at købe dem til Isabella så længe hun er lille . Sko er noget af det jeg prioriterer højest. Til min datter vel og mærke  Jeg køber gerne de billige h&m, Kvickly, føtex osv. Sko til mig selv .

Men min søn er jo ikke helt lille længere ...

Anmeld

3. maj 2013

Pikku Myy

Krussedulle skriver:

De er meget populære i min søns børnehave

Min den ældste trives næsten bedst i sådanne sko ikke da han var lille, men fra sidste år, hvor ham blev 5!

De er billige, og holder ok, syntes jeg! Det samme med de der canvas fra Kvickly/Bilka.. De der converse look-alike

Er sikker på at de er udemærket som ekstra sko!

Tak for svar. Jeg tror vi må ned og prøve dem, og så må det afhænge af pasformen

Anmeld

3. maj 2013

Pikku Myy

Hailiesmom11 skriver:

Sålerne er tykkere end jeg forventede bestilte dem online...
Vi har et andet par derinde fra og.de er slet ikke lige så gode som converse kopierne

Super! Jeg tror jeg har besluttet mig for at jeg må ned og kigge selv. Hvilket jeg vel også bare kunne have gjort fra starten af

Anmeld

3. maj 2013

Pikku Myy

rikkeregnbue skriver:

Den del glemte jeg lige i farten 

Så ville jeg gøre det :-)

Anmeld

3. maj 2013

Pikku Myy

Martsbaby skriver:

de er smarte... Men det er også det eneste de kan! Sæt aldrig dit barn i sådan nogle sko.. de er ok til hvis man skal i byen, men de må ikke bruges til hverdagssko, ikke engang bare som reserve.. der er absolut ingen støtte i dem på nogen måde..

Er det virkelig så slemt? Lad os sige at der er ca. 25 weekender til vinterstøvlesæsonen. Lad os håbe at 7-10 af dem kommer til at være sandal-vejr (er det realistisk?), så er der 15-18 weekender tilbage. Han er bestemt ikke slem til at glemme sine sko, så lad os sige at det højst sker hver 4. weekend (højt sat). Det betyder nok at han vil skulle bruge skoene 4 weekender = 8 dage i løbet af sommeren.

Alternativet er lige nu at han spenderer weekenden i vinter- eller gummistøvler ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.