Kvaliteten på H&M's børnesko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2013

Pikku Myy

FrkHamilton skriver:

De er ok til større børn men vil ihvertfald ikke anbefale dem som primær sko til de helt små børnefødder der har brug for støtte.
Jeg er by the way vokset op i de billige 'converse' sko og mine fødder har ikke taget skade så tror næppe det skader at have dem som ekstra sko.

Nu hvor jeg står og skal købe et par ekstra-sko, som jeg er ret sikker på næsten aldrig vil blive brugt da min søn er udpræget vanemenneske, begynder jeg også at tænke sådan, men er det bare fordi jeg er nærig ...

Min dreng er 4 1/2 - hører det under større børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

Pikku Myy

rikkeregnbue skriver:

Jeg ville ikke gøre det. Har det bedst med at min datter får nogle sko på som jeg er sikker på støtter hendes fod som de skal :-) 

Hun har dog haft et på vinterstøvler derfra, men de sad også bare perfekt på hendes fusser! Om de støttede ordentligt, det ved jeg så faktisk, men det drejede sig om en måneds tid, så det gik mig ikke så meget på :-)

Hvad hvis jeg siger at han (højst sandsynligt) ikke kommer til at have dem på mere end 30 dage i løbet af sommeren alligevel?

Sidste år købte vi et par dyre ekstra-sandaler da vi skulle på ferie, og han nægtede at tage dem på med mindre vi kunne bevise at de andre sandaler var ikke-brugbare ...

Anmeld

3. maj 2013

L&V

De er fine hvis man ska bruge dem en enkelt aften/dag til et bestemt sæt tøj men vil absolut ikke anbefale dem til lege/hverdags sko.. Pasformen er sølle og det er materialerne os

Anmeld

3. maj 2013

Pigent

Pikku Myy skriver:

Ja, hvad er jeres erfaringer?

Det er et par sko der skal bruges til reservesko. Primært når han glemmer sine andre sko i børnehaven, så det er ikke til hverdagsbrug.

Jeg har disse i tankerne (udelukkende baseret på billedet på hjemmesiden), men vil også gerne høre om andre sko/mærker.

Jeg kender dem ikke, men hvis det bare er til ekstra sko så er de da fine 

Anmeld

3. maj 2013

isabellasmor

Pikku Myy skriver:

Ja, hvad er jeres erfaringer?

Det er et par sko der skal bruges til reservesko. Primært når han glemmer sine andre sko i børnehaven, så det er ikke til hverdagsbrug.

Jeg har disse i tankerne (udelukkende baseret på billedet på hjemmesiden), men vil også gerne høre om andre sko/mærker.

Niks. De er bare ikke gode til de små fødder. Kunne aldrig drømme om at købe dem til Isabella så længe hun er lille . Sko er noget af det jeg prioriterer højest. Til min datter vel og mærke  Jeg køber gerne de billige h&m, Kvickly, føtex osv. Sko til mig selv .

Anmeld

3. maj 2013

Krussedulle

De er meget populære i min søns børnehave

Min den ældste trives næsten bedst i sådanne sko ikke da han var lille, men fra sidste år, hvor ham blev 5!

De er billige, og holder ok, syntes jeg! Det samme med de der canvas fra Kvickly/Bilka.. De der converse look-alike

Er sikker på at de er udemærket som ekstra sko!

Anmeld

3. maj 2013

Moma

Jeg ville ikke betænke mig et øjeblik med at købe skoene, hvis de sidder fint på dit barns fødder, og hvis de ikke er for stive i det. 

Jeg går overhovedet ikke op i mærket men op i, hvordan sko sidder på mine børns fødder, og om de virker bløde (ikke for stive).

Anmeld

3. maj 2013

Hailiesmom11

Pikku Myy skriver:

Tak for svar - jeg må ned og prøve dem på ham, for at se hvordan de sidder.

Hvordan synes du sålerne er?

Sålerne er tykkere end jeg forventede bestilte dem online...
Vi har et andet par derinde fra og.de er slet ikke lige så gode som converse kopierne

Anmeld

3. maj 2013

An&Jo

Pikku Myy skriver:

Hvordan er sålerne? Og holdbarheden?

Ja, det er jo en risiko at de bliver så glade for dem at det er dem der bliver primær-sko ...

På dem vi har købt er sålerne rigtig gode, ja faktisk på samme tykkelse som et par Hummel sko med høj ankel

Anmeld

3. maj 2013

C-Dog

Pikku Myy skriver:

Nu hvor jeg står og skal købe et par ekstra-sko, som jeg er ret sikker på næsten aldrig vil blive brugt da min søn er udpræget vanemenneske, begynder jeg også at tænke sådan, men er det bare fordi jeg er nærig ...

Min dreng er 4 1/2 - hører det under større børn?

Jeg tror sagtens han ville kunne gå i dem, jeg tænker mere at to treårige ville mangle støtte, men en på 4, 5 år har jo lært at gå rigtigt. De er slet ikke så sølle som mange tror de sko. H&m har forbedret deres sko kvalitet meget de sidste par år. Og ville ikke sælge noget som var så dårligt at man ikke burde bruge det. Så jeg synes godt du kan købe dem med god samvittighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.