Kvaliteten på H&M's børnesko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.894 visninger
37 svar
22 synes godt om
3. maj 2013

Pikku Myy

Ja, hvad er jeres erfaringer?

Det er et par sko der skal bruges til reservesko. Primært når han glemmer sine andre sko i børnehaven, så det er ikke til hverdagsbrug.

Jeg har disse i tankerne (udelukkende baseret på billedet på hjemmesiden), men vil også gerne høre om andre sko/mærker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

KittyCatta

De er ikke gode overhovedet! De støtter jo ikke om noget som helst. Jeg køber sko fra H&M selv, men ville ALDRIG købe det til mine børn. Mine fødder er smadrede i forvejen, det skal deres ikke blive.

Anmeld

3. maj 2013

An&Jo

Jeg har købt til vores drenge derinde og været ganske godt tilfreds hvis man tager prisen i betragtning.. MEN jeg har kun gjordt det fordi at vi sad lidt stramt i økonomien dengang og det var dem eller brugte sko, og jeg køber bare ikke brugte sko..

Drengene er dog blevet glade for dem og de vil gerne selv bestemme lidt, så de får lov at gå i dem og jeg skal ikke udelukke at vi køber derinde igen..

Anmeld

3. maj 2013

An&Jo

KittyCatta skriver:

De er ikke gode overhovedet! De støtter jo ikke om noget som helst. Jeg køber sko fra H&M selv, men ville ALDRIG købe det til mine børn. Mine fødder er smadrede i forvejen, det skal deres ikke blive.

Et par sneakers fra h&m støtter altså på samme måde som et par fra Nike, vi har haft begge dele og kan nu ikke hverken se eller mærke forskel på støtten i skoen

Anmeld

3. maj 2013

Hailiesmom11

Vores datter har et par af de der basketstøvler og hun er enormt glade for dem.. Hun bestemmer selv hvilke hun vil have på om morgenen og jeg synes faktisk de sidder ganske ubemærket på hende..

Anmeld

3. maj 2013

C-Dog

De er ok til større børn men vil ihvertfald ikke anbefale dem som primær sko til de helt små børnefødder der har brug for støtte.
Jeg er by the way vokset op i de billige 'converse' sko og mine fødder har ikke taget skade så tror næppe det skader at have dem som ekstra sko.

Anmeld

3. maj 2013

Pikku Myy

KittyCatta skriver:

Dine tanker er noteret. Det er egentlig også den samme holdning jeg har, men jeg har også lidt svært ved at gå ud og bruge 400+kr på et par sko, han udelukkende skal bruge en weekend som denne, hvor han har glemt sine sko i børnehaven ...

Anmeld

3. maj 2013

Pikku Myy

An&Jo skriver:

Jeg har købt til vores drenge derinde og været ganske godt tilfreds hvis man tager prisen i betragtning.. MEN jeg har kun gjordt det fordi at vi sad lidt stramt i økonomien dengang og det var dem eller brugte sko, og jeg køber bare ikke brugte sko..

Drengene er dog blevet glade for dem og de vil gerne selv bestemme lidt, så de får lov at gå i dem og jeg skal ikke udelukke at vi køber derinde igen..

Hvordan er sålerne? Og holdbarheden?

Ja, det er jo en risiko at de bliver så glade for dem at det er dem der bliver primær-sko ...

Anmeld

3. maj 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg ville ikke gøre det. Har det bedst med at min datter får nogle sko på som jeg er sikker på støtter hendes fod som de skal :-) 

Hun har dog haft et på vinterstøvler derfra, men de sad også bare perfekt på hendes fusser! Om de støttede ordentligt, det ved jeg så faktisk, men det drejede sig om en måneds tid, så det gik mig ikke så meget på :-)

Anmeld

3. maj 2013

Pikku Myy

Hailiesmom11 skriver:

Vores datter har et par af de der basketstøvler og hun er enormt glade for dem.. Hun bestemmer selv hvilke hun vil have på om morgenen og jeg synes faktisk de sidder ganske ubemærket på hende..

Tak for svar - jeg må ned og prøve dem på ham, for at se hvordan de sidder.

Hvordan synes du sålerne er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.