Hvor meget har i til overs om måneden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2009

Hunhesten

Vi mangler bestemt heller ikke noget men er samtidig bevidste om hvordan vi bruger vores penge.

Jeg har ikke på noget tidspunkt betragtet vores overskud som det rene luksus men set i lyset af hvad mange er jer skriver kan jeg da godt se at jeg skal til det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

Ni-ko-li-ne

LineD skriver:

Ja det er jeg nemlig, er sygemeldt med bækkenlæsning.
Den første måned jeg var sygemeldt fik jeg min fulde løn, men der på 2. måned har jeg kun fået 5600 kr i "løn" normalt ligger jeg på omkring 9.000 - 10.000 udbetalt...

Da jeg snakkede med lønkontoret fik jeg indtrykket af at jeg fik løn under sygemeldingen, men det kan jeg da se nu jeg ikke gør...

er du medlem af en fagforening?? for så skal du ringe til dem og høre om det er korrekt... og ellers skal du kigge i din overenskomst... det er trods alt mange penge

Anmeld

1. juli 2009

LineD

ka-ri-na skriver:

er du medlem af en fagforening?? for så skal du ringe til dem og høre om det er korrekt... og ellers skal du kigge i din overenskomst... det er trods alt mange penge

Jeg vil da lige ringe og snakke med FOA

Anmeld

1. juli 2009

Ni-ko-li-ne

LineD skriver:

det skal du helt sikkert gøre!  og hvis din arb. plads ikke vil godtage det så får du lægen til at skrive en ny sygemelding hvor der står at du er sygemeldt pga. graviditetsgener

Anmeld

1. juli 2009

pernille_p87

Vi har ca. 4000 til os selv når alt er betalt. Deri er også medregnet diesel.

Vi bor i billig billig lejlighed, men har bil og jeg er på SU og min kæreste i lære. Så med en baby er der ikk så mange pange til sjov. Men vi klager ikk. Vi får mad på bordet hver dag, og vi har også råd til at købe nyt tøj og tage i byen en gang imellem. Men vi glæder os da til at få nogle flere penge...

Anmeld

1. juli 2009

Munder

ca 15.000,- (til mad, opsparing, tøj mv.)

Vi er 2 voksne og et barn i eget hus (dog har kreditforningen vist lidt pant) med 2 biler.

Så vi mangler bestemt ikke noget.

Anmeld

1. juli 2009

Mca<3

LineD skriver:

Jeg fik altså fuld løn i de 8 mdr jeg var sygemeldt i min graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.