Hvor meget har i til overs om måneden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2009

Tina2

Vi har omkring 14.000 kr....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2009

LineD

ka-ri-na skriver:

er du sygemeldt pga graviditetsgener? for så skal du undersøge om du ikke har ret til løn...

Ja det er jeg nemlig, er sygemeldt med bækkenlæsning.
Den første måned jeg var sygemeldt fik jeg min fulde løn, men der på 2. måned har jeg kun fået 5600 kr i "løn" normalt ligger jeg på omkring 9.000 - 10.000 udbetalt...

Da jeg snakkede med lønkontoret fik jeg indtrykket af at jeg fik løn under sygemeldingen, men det kan jeg da se nu jeg ikke gør...

Anmeld

1. juli 2009

Lullaby

Tja, den her måned har vi nok 3500 til 4 mennesker. Vi er begge på SU så vi har desværre ikke særlig mange penge

Anmeld

1. juli 2009

Karo

Vi mangler ikke noget, for vi har omring 20.000 kr. Vi bruger selvfølgelig ikke det hele og det vi ikke bruger sparer vi op til dårligere tider, eller til udbetaling på et hus.

Anmeld

1. juli 2009

supertrunte30

Vi har pt. ca. 5000 kr. om måneden. Pr. 1. september vil vi begge gå hjemme og kommer til at have 3000 kr. om måneden.
Så det er om at finde sparetipsene frem :-)

Anmeld

1. juli 2009

xx

På en skidt måned har vi ca. 3500 kr når alt det faste er betalt. På en god måned har vi ca 5000-6000 kr. Vi er 2 voksne og 3 børn. Synes egentlig ikke vi mangler noget for jeg er meget pengebevidst og køber godt ind når der er gode tilbud osv. Tøj til ungerne bliver også købt på udsalg og ryger i gemmeren så man altid har nyt når de vokser ud af det gamle.....det betyder jo så også at vi ikke skal fare ud og købe nyt tøj til fuld pris medmindre vi rent faktisk har råd til det...

Før i tiden spiste vi økologisk, men det har vi skåret fra lige pt da pengene bare ikke er til det.

Grunden til vi har så lidt at gøre godt med er at vi har en lejlighed til salg som det efter 2 år stadig ikke er lykkedes os at komme af med. Det vil jo så sige at vi har 2 huslejer og betaler over 12.000 til det alene om måneden. Derudover har vi også bil...

Anmeld

1. juli 2009

Diana...

Vi har omk. 4000 til os selv om måneden grundet at vi ejer hus der under fuld renovering og dermed uboligt og så lejer vi nabohuset altså så sider vi med 2 huslejer hov og så blev jeg fyret pga graviditeten så jeger så os på dagpenge men når vi kommer over i vores eget hus og jeg kommer i arbejde igen skulle vi gerne komme op mellem 7-9000 kr. Men vi kan sagtens klare os vi sidder ikke og spiser havregryn hver dag.

Anmeld

1. juli 2009

Mira0911

Ca. 8000...

Anmeld

1. juli 2009

Valle81

Omkring 15000 til sammen når alle faste udgifter er betalt.

Vi bor til leje har en bil. Et barn fast og et hver 2 weekend:0)

Vi mangler ikke noget:0)

Anmeld

1. juli 2009

Mca<3

Vi har 11000 pr måned når alt er betalt . Når vi kommer af med vores forbrugslån så har vi 15000 kr ...

Vi har 2 forholdsvis nye biler som vi også betaler af på og havde vi ikke dem havde vi 3000 mere ...    Vi er 2 voksne og 3 børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.