Mors Dag - Hvad giver I jeres mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2013

skatja

Jeg har købt et par smykker til min mor. hun bor i jylland og vi på falster, så det er noget der skal kunne sendes derudover sender jeg hende en stor buket blomster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

gonefishing

Miss-86 skriver:

Jeg er bare nysgerrig, på hvad I giver jeres mor i Mors dags gave

Jeg giver min mor en lækker ansigtsmaske fra TheBodyShop, 2 bloklys med ugler på, en lækker shampoo og en håndcreme
Det VED jeg med garanti hun bliver rigtig glad for.

Min mor får en kurv med tilbud fra nicehair.dk (fundet nogle gode ting til kun 39 kr!) og så en kop med hendes barnebarn på fra pixum

Anmeld

2. maj 2013

jydeinden

tror min mor får nogle bloklys fra lene bjerre eller en buket blomster

Anmeld

2. maj 2013

Christabelle

Her får min mor og svigermor det samme; et barnebarn :-)

vi har købt en hagesmæk til dem hver hvor der står hhv mormors og farmors guldklump på og så et krus med verdens bedste mormor og farmor :-)

Anmeld

2. maj 2013

Loa

Jeg lurer også lige med.

Vil egen give hende noget helt specielt (uden det kan give alt for meget anledning til jalousi fra min søster af )

Anmeld

2. maj 2013

MyLove E

Miss-86 skriver:

JJeg er bare nysgerrig, på hvad I giver jeres mor i Mors dags gave

Jeg giver min mor en lækker ansigtsmaske fra TheBodyShop, 2 bloklys med ugler på, en lækker shampoo og en håndcreme

Jeg er helt blank i år. Jeg skal nok finde på noget til min mor i sidste øjeblik:-) Men det er værre med min svigermor og de er nemlig på besøg den dag. Det er nemlig også min mands fødselsdag.
Men hvad køber man til en på 76 som har alt? En blomst er ikke helt så smart da de først skal hjem mandag til sjælland.. Men måske bliver det en orkide .. Men kom gerne med andre forslag?:-)

Anmeld

2. maj 2013

Miia90

Hun for blomster næste gang, jeg/vi kommer på kirkegården

Anmeld

2. maj 2013

Fenja09

Miss-86 skriver:

Jeg er bare nysgerrig, på hvad I giver jeres mor i Mors dags gave

Jeg tror min mor skal have et flot træ samt lidt forårs blomster. Hun er her desværre ikke mere, så dette skal pynte på hendes gravsted

/Fenja

Anmeld

2. maj 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

En god parfume, Anton Berg chokolade ( hendes yndlings) og blomster. 

Anmeld

2. maj 2013

Stjerneskud

Min momaver ude at rejse sidste år påmors dag, så jeg sendte hende et brev som hun jo så fik da hun kom hjem, hvor jeg skrev hvad hun betyder for mig. Jeg ved ikkehvad hun skal have i år, jeg render rundt i min egen baby verden så har slet ikke spekuleret over at det er mors dag. Blomster vil jeg dog ikke give hende, hvad jeg synes det er lidt klichee agtigt. Men jeglommer nok på noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.