Candy Crush Saga

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2013

isabellasmor

stm2812 skriver:

Okay nej det kan da godt være den så lukker ned for den mulighed Hvis man forbinder med fb. Jeg har i hvert fald ikke selv oplevet at man kan gøre det på den måde.

Jeg har ikke forbundet spillet med facebook... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2013

bøllen

stm2812 skriver:

ADVARSEL - ADVARSEL - ADVARSEL!!!

Hvis I ikke kender spillet så er det farligt at gå i gang. Man risikerer at blive afhængig!!

Er jeg den eneste der er frygtelig afhængig af dette spil.? Jeg elsker det!!

sideer fast i bane 147 og bliver snart virkelig skør over ikke at kunne komme videre. Jeg har dog fundet ud af (ved ikke om det er fordi jeg ikke har opdateret den nye version på min iphone) men hvad angår liv så spillermn ipad og iphone ikke sammen. weeeehuuuu!! Dvs jeg har dobbeltliv.... 

(pinligt man kan glæde sig over noget så simpelt og tidsfordrivende)

Her er manden dyb afhængig af det spil . Og jeg er tildels. Men sidder fast i bane 135  Og kan bare ikke komme videre.

jeg har 3 x liv, iPad, iPhone og computer 

Skide trælst når man bare sidder fast 

Anmeld

3. maj 2013

stm2812

bøllen skriver:

Her er manden dyb afhængig af det spil . Og jeg er tildels. Men sidder fast i bane 135  Og kan bare ikke komme videre.

jeg har 3 x liv, iPad, iPhone og computer 

Skide trælst når man bare sidder fast 

Hehe fedt med så mange liv 

og ja det er virkelig træls, for man ender helt med at miste lysten til at spille et ellers sjovt spil. 

og  For at det er manden din der er den afhængige

Anmeld

3. maj 2013

bøllen

stm2812 skriver:

Hehe fedt med så mange liv 

og ja det er virkelig træls, for man ender helt med at miste lysten til at spille et ellers sjovt spil. 

og  For at det er manden din der er den afhængige

Lige præsic , har flere gang siddet fast men pludselig er jeg kommet igennem. Men denne gang sidder jeg FAST som i FAST.

og det er ski da for trælst... Når det nu er sjovt ellers

Anmeld

5. maj 2013

Lone Jakobsen

stm2812 skriver:

ADVARSEL - ADVARSEL - ADVARSEL!!!

Hvis I ikke kender spillet så er det farligt at gå i gang. Man risikerer at blive afhængig!!

Er jeg den eneste der er frygtelig afhængig af dette spil.? Jeg elsker det!!

sideer fast i bane 147 og bliver snart virkelig skør over ikke at kunne komme videre. Jeg har dog fundet ud af (ved ikke om det er fordi jeg ikke har opdateret den nye version på min iphone) men hvad angår liv så spillermn ipad og iphone ikke sammen. weeeehuuuu!! Dvs jeg har dobbeltliv.... 

(pinligt man kan glæde sig over noget så simpelt og tidsfordrivende)

hi hi, er også totalt hooked

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.