Candy Crush Saga

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2013

stm2812

Stumpen skriver:

Jeg har siddet fast i en bane så længe nu at jeg er blevet træt af spillet 

Det er også bare irriterende når man ikke føler man kan komme videre.  så forstår dig godt. nogle af banerne er godt nok virkelig trælse at komme igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

Moma

Jeg er DYBT afhængig  Jeg hader, når ens venner er for lang tid om at låse en episode op 

Anmeld

1. maj 2013

stm2812

Moma skriver:

Jeg er DYBT afhængig  Jeg hader, når ens venner er for lang tid om at låse en episode op 

Ja man ender bare med at tjekke hvert 5. Minut nærmest når man bare venter på det. folk må lige tage sig sammen og være lige så afhængig som os andre 

Anmeld

1. maj 2013

Camilla <3

Jeg er allerede afhængig, og jeg kan bare ikke komme videre! 

Anmeld

1. maj 2013

stm2812

Chancen skriver:

Jeg er allerede afhængig, og jeg kan bare ikke komme videre! 

årh ja kender det godt. Har siddet fast i den samme bane en uge nu, men VIL bare have den gennemført!

Anmeld

1. maj 2013

DreamChild

Er ved bane 109, og sidder fast 

Men elsker nu det spil alligevel Selv manden ryster på hovedet af mig

Anmeld

1. maj 2013

mor83'

Ved i hvor mange baner der er? kender i nogen der har gennemføre spillet? Lige nu hader jeg virkelig spillet. Kan ikke gennemføre bane 91. Utrolig at mange er nået så langt

Anmeld

1. maj 2013

MyLove E

stm2812 skriver:

ADVARSEL - ADVARSEL - ADVARSEL!!!

Hvis I ikke kender spillet så er det farligt at gå i gang. Man risikerer at blive afhængig!!

Er jeg den eneste der er frygtelig afhængig af dette spil.? Jeg elsker det!!

sideer fast i bane 147 og bliver snart virkelig skør over ikke at kunne komme videre. Jeg har dog fundet ud af (ved ikke om det er fordi jeg ikke har opdateret den nye version på min iphone) men hvad angår liv så spillermn ipad og iphone ikke sammen. weeeehuuuu!! Dvs jeg har dobbeltliv.... 

(pinligt man kan glæde sig over noget så simpelt og tidsfordrivende)

Kender det ALT for godt. Jeg sidder også fast i 147

Det er PISSE træls

Anmeld

2. maj 2013

stm2812

Tauf skriver:

Kender det ALT for godt. Jeg sidder også fast i 147

Det er PISSE træls

er glad for at jeg ikke er den eneste som synes den bane bare er fuldstændig umulig at komme igennem

Anmeld

2. maj 2013

stm2812

mor83' skriver:

Ved i hvor mange baner der er? kender i nogen der har gennemføre spillet? Lige nu hader jeg virkelig spillet. Kan ikke gennemføre bane 91. Utrolig at mange er nået så langt

Ingen anelse om hvor mange baner der er, men kan se at mange af mine fb venner er laaaaangt over mig. Og så tror jeg hele tiden der kommer nye baner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.