Candy Crush Saga

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.376 visninger
34 svar
11 synes godt om
1. maj 2013

stm2812

ADVARSEL - ADVARSEL - ADVARSEL!!!

Hvis I ikke kender spillet så er det farligt at gå i gang. Man risikerer at blive afhængig!!

Er jeg den eneste der er frygtelig afhængig af dette spil.? Jeg elsker det!!

sideer fast i bane 147 og bliver snart virkelig skør over ikke at kunne komme videre. Jeg har dog fundet ud af (ved ikke om det er fordi jeg ikke har opdateret den nye version på min iphone) men hvad angår liv så spillermn ipad og iphone ikke sammen. weeeehuuuu!! Dvs jeg har dobbeltliv.... 

(pinligt man kan glæde sig over noget så simpelt og tidsfordrivende)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2013

Chewy

stm2812 skriver:

ADVARSEL - ADVARSEL - ADVARSEL!!!

Hvis I ikke kender spillet så er det farligt at gå i gang. Man risikerer at blive afhængig!!

Er jeg den eneste der er frygtelig afhængig af dette spil.? Jeg elsker det!!

sideer fast i bane 147 og bliver snart virkelig skør over ikke at kunne komme videre. Jeg har dog fundet ud af (ved ikke om det er fordi jeg ikke har opdateret den nye version på min iphone) men hvad angår liv så spillermn ipad og iphone ikke sammen. weeeehuuuu!! Dvs jeg har dobbeltliv.... 

(pinligt man kan glæde sig over noget så simpelt og tidsfordrivende)

Jeg elsker også det spil Det er stærkt vanedannende Jeg har dog det problem lige nu, at jeg er kommet igennem en bane og så starter den bare banen forfra, når jeg vil fortsætte 

Har du prøvet det og ved du hvad jeg kan gøre?

Du er heldig - min Iphone og Ipad spiller sammen, så jeg har kun 1xliv

Anmeld

1. maj 2013

stm2812

Chewy skriver:

Jeg elsker også det spil Det er stærkt vanedannende Jeg har dog det problem lige nu, at jeg er kommet igennem en bane og så starter den bare banen forfra, når jeg vil fortsætte 

Har du prøvet det og ved du hvad jeg kan gøre?

Du er heldig - min Iphone og Ipad spiller sammen, så jeg har kun 1xliv

Ej det er da mega træls:/ har du prøvet at gennemføre banen igen for at se om den så vil fortsætte derefter? det har jeg heldigvis ikke selv oplevet. Tror jeg var blevet lidt hidsig 

ja det er godt nok frygteligt. Tænk at man kan blive så afhængig af sådan et spil

Anmeld

1. maj 2013

quindelist

Venter på spillet er hentet....! Eeeeeeeelsker vanedannende spil

Anmeld

1. maj 2013

stm2812

quindelist skriver:

Venter på spillet er hentet....! Eeeeeeeelsker vanedannende spil

Uhh du kan godt glæde dig til at spilde en masse timer  og banerne bliver sværere og sværere og der kommer flere og flere udfordringer, så man kører ikke så nemt træt i det. (i hvert fald ikke efter min mening) 

Anmeld

1. maj 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Hader det spil!!!! (Læs: Elsker det så meget, og er røv sur når jeg ikke kan komme videre)

Anmeld

1. maj 2013

stm2812

rikkeregnbue skriver:

Hader det spil!!!! (Læs: Elsker det så meget, og er røv sur når jeg ikke kan komme videre)

Haha ja det er simpelthen så træls når det bare ikke vil lykkes. Og så er det bare ekstra røv når man bare lige skulle bruge et eller to træk mere for at klare banen. 

Sidder heldigvis fast i en god bane pt. (God bane=en bane jeg ikke føler er fuldstændig umulig at gennemføre)

Anmeld

1. maj 2013

Chewy

stm2812 skriver:

Ej det er da mega træls:/ har du prøvet at gennemføre banen igen for at se om den så vil fortsætte derefter? det har jeg heldigvis ikke selv oplevet. Tror jeg var blevet lidt hidsig 

ja det er godt nok frygteligt. Tænk at man kan blive så afhængig af sådan et spil

Har prøvet at komme igennem banen 2 gange men den bliver ved!! Jeg har lagt spillet væk, fordi det gør mig så hidsig

Anmeld

1. maj 2013

stm2812

Chewy skriver:

Har prøvet at komme igennem banen 2 gange men den bliver ved!! Jeg har lagt spillet væk, fordi det gør mig så hidsig

Det kan jeg godt forstå! Det er sq irriterende, så er der ikke meget ved spillet og der er ikke nogen opdatering du mangler at hente? kan jo være at det kan hjælpe (long shot maybe)

Anmeld

1. maj 2013

Stumpen

Jeg har siddet fast i en bane så længe nu at jeg er blevet træt af spillet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.