Candy Crush Saga

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2013

stm2812

DreamChild skriver:

Er ved bane 109, og sidder fast 

Men elsker nu det spil alligevel Selv manden ryster på hovedet af mig

Haha manden herhjemme synes også jeg er dybt åndsvag når jeg kan finde så meget underholdning i så lille et spil. Men det er jo sjooooovt !!,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2013

isabellasmor

Jeg er stoppet med at spille det, den bad pludselig om at jeg skulle betale eller noget med nogle venner, for at kunne komme videre, og jeg kender ikke andre der,spiller det, og ligger ikke penge i et spil.. såe..... 

Men det er et så fedt spil altså  Jeg elsker det ! Og afhængig, det bliver man. Kan stadig nogle gange ta mig selv i pr refleks at gå ind i spillet selvom det er lang tid siden den begyndte på at jeg ikke kunne komme videre 

Anmeld

2. maj 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Stumpen skriver:

Jeg har siddet fast i en bane så længe nu at jeg er blevet træt af spillet 

Det kender jeg godt - har været der et par gange.

Jeg har siddet fast i 14 dage nu, og jeg gider simpelthen ikke blive ved med at prøve - og alligevel skal jeg liiiiiiige prøve bare en gang hver dag

Anmeld

2. maj 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
mor83' skriver:

Ved i hvor mange baner der er? kender i nogen der har gennemføre spillet? Lige nu hader jeg virkelig spillet. Kan ikke gennemføre bane 91. Utrolig at mange er nået så langt

Hvad jeg kan se, er der 365 baner, men jeg tror, der kommer nye til hele tiden

Anmeld

2. maj 2013

stm2812

isabellasmor skriver:

Jeg er stoppet med at spille det, den bad pludselig om at jeg skulle betale eller noget med nogle venner, for at kunne komme videre, og jeg kender ikke andre der,spiller det, og ligger ikke penge i et spil.. såe..... 

Men det er et så fedt spil altså  Jeg elsker det ! Og afhængig, det bliver man. Kan stadig nogle gange ta mig selv i pr refleks at gå ind i spillet selvom det er lang tid siden den begyndte på at jeg ikke kunne komme videre 

Gider heller ikke skulle betale for at spille det. Men kan godt se det er et problem når man kommer til de der levelskift, og skal bruge ens venner til at komme videre. Sådan noget er også bare super træls. 

det er egentlig sjovt så meget man egentlig kan/skal brugr facebook i diverse spil

Anmeld

2. maj 2013

isabellasmor

stm2812 skriver:

Gider heller ikke skulle betale for at spille det. Men kan godt se det er et problem når man kommer til de der levelskift, og skal bruge ens venner til at komme videre. Sådan noget er også bare super træls. 

det er egentlig sjovt så meget man egentlig kan/skal brugr facebook i diverse spil

Ja, synes også det er vildt hvor meget facebook bliver brugt, trist, for det er jo altså ikke alle der har profil der, eller er på "24/7" og har 500 venner 

Anmeld

2. maj 2013

stm2812

isabellasmor skriver:

Ja, synes også det er vildt hvor meget facebook bliver brugt, trist, for det er jo altså ikke alle der har profil der, eller er på "24/7" og har 500 venner 

Lige præcis. Og det er alle steder det er sådan. Selv i fjernsynet hører man ofte om at så skal man gå ind på en side på fb og like den og så kan man læse nærmere omkring den pågældende ting. 

Nu bruger jeg selv meget fb, men synes efterhånden det er blevet alt alt for meget med det.

Anmeld

2. maj 2013

sne190810

isabellasmor skriver:

Min fætter har ikke facebook, og han er kommet videre trods han ingen 'venner' havde til at hjælpe ham over f.eks. med flyveren. Han skulle 'bare' klare 3 forskellige baner og opnå et hvis antal point i hver bane, så kom han videre.

Så man kan godt, men ved ikke om det kan lade sig gøre når du allerede har forbundet det med facebook.

Anmeld

2. maj 2013

stm2812

sne190810 skriver:

Min fætter har ikke facebook, og han er kommet videre trods han ingen 'venner' havde til at hjælpe ham over f.eks. med flyveren. Han skulle 'bare' klare 3 forskellige baner og opnå et hvis antal point i hver bane, så kom han videre.

Så man kan godt, men ved ikke om det kan lade sig gøre når du allerede har forbundet det med facebook.

Okay nej det kan da godt være den så lukker ned for den mulighed Hvis man forbinder med fb. Jeg har i hvert fald ikke selv oplevet at man kan gøre det på den måde.

Anmeld

2. maj 2013

isabellasmor

sne190810 skriver:

Jeg har ikke forbundet noget med Facebook 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.