vi har selv valgt at have 1200kr om ugen lige pt, netop fordi at vi så kan betale en masse klatgæld af..

Det betyder faktisk at vi om bare 1,5-2 år har ca 6-7000kr mere om måneden end vi har nu, så vi har valgt så lidt med vilje, fordi det ellers ville tage mange flere år at betale de ting ud..

Men vi har faktisk altid penge i overskud på trods af at jeg køber mange ting økologisk, og jeg laver også impulskøb tit og ofte..
Nej ungerne kan ikke få mærketøj fra nyt, men jeg er faktisk begyndt at blive rigtig god til at købe secondhand og være stolt af det..

Førhan gik min dreng KUN i mærketøj, og det blev altid købt fra nyt, men helt ærligt, det er mit behov og ikke hans, så nu er hans garderobe meget blandet, og det er meget få ting af mærketøjet jeg har købt fra nyt..

man kan hvad man vil, og jeg gør det fordi jeg glæder mig til at vi har så mange flere penge at gøre med, så vi også kan komme på ferie udenlands som alle andre..

lige nu holder vi ferie i vores campingvogn, og det er ganske fint for drengene, for udenlands er bestemt ikke deres behov..
Anmeld