Kay skriver:
lige om lidt skal jeg fjerne min neglelak
om 2 timer og 45 min. må jeg ikke spise mere... så skal jeg forsøge at sove... indtil i morgen kl 5.30 hvor jeg skal stå op og drikke et stort glas rød saft...
inden jeg skal gå i bad... og huske ikke at smøre mig med crem, ingen deo, parafume eller noget som helst... tage min vielses ring af... og de ørestikker jeg fik i morgen gave skal ud for første gang siden jeg fik dem... intet ur eller armbånd på...
stadig ikke spise... så skal jeg køres ind på hospitalet... 7.30 vil jeg blive kaldt ind... hvor jeg skal klæde om og gøres klar til operation... så skal jeg i fuld narkose... 
og hvad der så videre sker... det kender jeg ikke i detaljer... andet end at jeg får en slange ned i halsen til at hjælpe mig med at trække vejret, og at de skal fjerne de ekstre bryster jeg har under armene... og at jeg så vil blive kørt til opvågning, hvor min mand har lovet at være der når jeg vågner...
fuck jeg er ved at skide grønne grise...

STORT

Har været i narkose flere gange efterhånden - og det er slet ikke ubehageligt, du slapper af, er væk og pludselig ligger man der vågen igen. Uden at opdage man har været væk :-)
Årsagen til det, er jeg ked af!
Anmeld