om lidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2013

MariaKyedDK

Kay skriver:

lige om lidt skal jeg fjerne min neglelak

om 2 timer og 45 min. må jeg ikke spise mere... så skal jeg forsøge at sove... indtil i morgen kl 5.30 hvor jeg skal stå op og drikke et stort glas rød saft...

inden jeg skal gå i bad... og huske ikke at smøre mig med crem, ingen deo, parafume eller noget som helst... tage min vielses ring af... og de ørestikker jeg fik i morgen gave skal ud for første gang siden jeg fik dem... intet ur eller armbånd på...

stadig ikke spise... så skal jeg køres ind på hospitalet... 7.30 vil jeg blive kaldt ind... hvor jeg skal klæde om og gøres klar til operation... så skal jeg i fuld narkose... 

og hvad der så videre sker... det kender jeg ikke i detaljer... andet end at jeg får en slange ned i halsen til at hjælpe mig med at trække vejret, og at de skal fjerne de ekstre bryster jeg har under armene... og at jeg så vil blive kørt til opvågning, hvor min mand har lovet at være der når jeg vågner...

fuck jeg er ved at skide grønne grise...  

det skal nok gå

Forstår godt du er bange, vil jeg selv være, men de har styr på det og passer rigtig godt på dig

Alle mine tanker går til dig Iaften og hele Dagen Imorgen

Kæmpe Kram til dig. glæder mig til at høre hvordan det er gået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

Kay

MariaKyedDK skriver:

det skal nok gå

Forstår godt du er bange, vil jeg selv være, men de har styr på det og passer rigtig godt på dig

Alle mine tanker går til dig Iaften og hele Dagen Imorgen

Kæmpe Kram til dig. glæder mig til at høre hvordan det er gået

mange tak 

Anmeld

28. april 2013

FrkZier

Kay skriver:

jeps... og dagkirorisk ligger lige ved siden af fødemodtagelsen... skal sidde ude på gangen ved fødemodtagelsen og vente på at blive kaldt ind så vil  sidde og vente på at du kommer forbi med veer

Haha og når de kalder dig ind: NEJ kamilla er ikke kommet forbi endnu..

kommer du hjem efter opvågning osv eller skal du være indlagt?

Anmeld

28. april 2013

Kay

FrkZier skriver:

Haha og når de kalder dig ind: NEJ kamilla er ikke kommet forbi endnu..

kommer du hjem efter opvågning osv eller skal du være indlagt?

kommer hjem når jeg er vågnet... men ved ik hvor opvågningen ligger i forhold til alt det andet  

Anmeld

28. april 2013

FrkZier

Kay skriver:

kommer hjem når jeg er vågnet... men ved ik hvor opvågningen ligger i forhold til alt det andet  

de gange jeg er blevet opereret på dagkurigisk har opvågningen været   Der hvor man kommer ind til at starte med

igen, held og lykke - vil tænke på dig

Anmeld

28. april 2013

Kay

FrkZier skriver:

de gange jeg er blevet opereret på dagkurigisk har opvågningen været   Der hvor man kommer ind til at starte med

igen, held og lykke - vil tænke på dig

uhhh så sving lige ind forbi hvis du bliver lidt forsinket regner med at være færdig ved 11 tiden 

Anmeld

28. april 2013

Lady Marion <3

Kay skriver:

kender flere der er blevet dårlige... en af mine veninder blev opereret for 4 måneder siden og hun blev dårlig bagefter...

jeg er blevet bedøvet 2 gange i mit liv... og det var begge ved tandlægen... ikke engang da jeg fødte fik jeg noget som helst... 

Det er jeg aldrig blevet , ej heller vore patienter og der hvor jeg er nu kommer vores patienter i fuld narkose 3 gange pr uge så jeg oplever det ofte

Anmeld

28. april 2013

Kløver

Det hele skal nok gå rigtig godt, og sender en masse tanker i morgen. Håber ikke forløbet efter bliver for slemt, alt skal nok gå rigtig godt

Anmeld

28. april 2013

CecilieLM

Kay skriver:

lige om lidt skal jeg fjerne min neglelak

om 2 timer og 45 min. må jeg ikke spise mere... så skal jeg forsøge at sove... indtil i morgen kl 5.30 hvor jeg skal stå op og drikke et stort glas rød saft...

inden jeg skal gå i bad... og huske ikke at smøre mig med crem, ingen deo, parafume eller noget som helst... tage min vielses ring af... og de ørestikker jeg fik i morgen gave skal ud for første gang siden jeg fik dem... intet ur eller armbånd på...

stadig ikke spise... så skal jeg køres ind på hospitalet... 7.30 vil jeg blive kaldt ind... hvor jeg skal klæde om og gøres klar til operation... så skal jeg i fuld narkose... 

og hvad der så videre sker... det kender jeg ikke i detaljer... andet end at jeg får en slange ned i halsen til at hjælpe mig med at trække vejret, og at de skal fjerne de ekstre bryster jeg har under armene... og at jeg så vil blive kørt til opvågning, hvor min mand har lovet at være der når jeg vågner...

fuck jeg er ved at skide grønne grise...  

Held og lykke

Anmeld

28. april 2013

sunshineofmylife

uha forstår dig godt knæk og bræk til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.