om lidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2013

Lady Marion <3

Kay skriver:

lige om lidt skal jeg fjerne min neglelak

om 2 timer og 45 min. må jeg ikke spise mere... så skal jeg forsøge at sove... indtil i morgen kl 5.30 hvor jeg skal stå op og drikke et stort glas rød saft...

inden jeg skal gå i bad... og huske ikke at smøre mig med crem, ingen deo, parafume eller noget som helst... tage min vielses ring af... og de ørestikker jeg fik i morgen gave skal ud for første gang siden jeg fik dem... intet ur eller armbånd på...

stadig ikke spise... så skal jeg køres ind på hospitalet... 7.30 vil jeg blive kaldt ind... hvor jeg skal klæde om og gøres klar til operation... så skal jeg i fuld narkose... 

og hvad der så videre sker... det kender jeg ikke i detaljer... andet end at jeg får en slange ned i halsen til at hjælpe mig med at trække vejret, og at de skal fjerne de ekstre bryster jeg har under armene... og at jeg så vil blive kørt til opvågning, hvor min mand har lovet at være der når jeg vågner...

fuck jeg er ved at skide grønne grise...  

Jeg har deltaget i en del operationer og set folk komme i fuld narkose et hav af gange   Jeg er selv blevet opereret i fuld narkose 4 gange og det bekymrer mig slet ikke fordi jeg ved hvordan det foregår ,, Stille og roligt og fuldstændigt udramatisk .. jeg er en sucker for fuld narkose   elsker det ... God fornøjelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

Kay

Dot D skriver:

Det skal nok gå. Men for en sikkerheds skyld, så krydser jeg lige fingre for dig i morgen tidlig

tak 

Anmeld

28. april 2013

Kay

Masig skriver:

Næ men så er du formentlig ikke så nervøs... Men kan godt forstå det er træls, men ja om nogle uger er det hele godt igen

det er rigtig nok  

Anmeld

28. april 2013

Kay

Lady Marion <3 skriver:

Jeg har deltaget i en del operationer og set folk komme i fuld narkose et hav af gange   Jeg er selv blevet opereret i fuld narkose 4 gange og det bekymrer mig slet ikke fordi jeg ved hvordan det foregår ,, Stille og roligt og fuldstændigt udramatisk .. jeg er en sucker for fuld narkose   elsker det ... God fornøjelse

jeg syntes det er helt vildt skræmmende... vil 1000 gange hellere være vågen så jeg kan følge med... 

Anmeld

28. april 2013

Lady Marion <3

Kay skriver:

jeg syntes det er helt vildt skræmmende... vil 1000 gange hellere være vågen så jeg kan følge med... 

Uhaaaa det ville jeg ALDRIG  jeg er en piv-skid  ,,, Det jo skøøøøn søvn og der sker der intet .. Du får kun lige så det passer , man bliver jo heller ikke dårlig af narkosen i dag da man kun lige får så det passer til operationen ..

Anmeld

28. april 2013

FrkZier

Kay skriver:

lige om lidt skal jeg fjerne min neglelak

om 2 timer og 45 min. må jeg ikke spise mere... så skal jeg forsøge at sove... indtil i morgen kl 5.30 hvor jeg skal stå op og drikke et stort glas rød saft...

inden jeg skal gå i bad... og huske ikke at smøre mig med crem, ingen deo, parafume eller noget som helst... tage min vielses ring af... og de ørestikker jeg fik i morgen gave skal ud for første gang siden jeg fik dem... intet ur eller armbånd på...

stadig ikke spise... så skal jeg køres ind på hospitalet... 7.30 vil jeg blive kaldt ind... hvor jeg skal klæde om og gøres klar til operation... så skal jeg i fuld narkose... 

og hvad der så videre sker... det kender jeg ikke i detaljer... andet end at jeg får en slange ned i halsen til at hjælpe mig med at trække vejret, og at de skal fjerne de ekstre bryster jeg har under armene... og at jeg så vil blive kørt til opvågning, hvor min mand har lovet at være der når jeg vågner...

fuck jeg er ved at skide grønne grise...  

Held og lykke

Anmeld

28. april 2013

Kay

Lady Marion <3 skriver:

Uhaaaa det ville jeg ALDRIG  jeg er en piv-skid  ,,, Det jo skøøøøn søvn og der sker der intet .. Du får kun lige så det passer , man bliver jo heller ikke dårlig af narkosen i dag da man kun lige får så det passer til operationen ..

kender flere der er blevet dårlige... en af mine veninder blev opereret for 4 måneder siden og hun blev dårlig bagefter...

jeg er blevet bedøvet 2 gange i mit liv... og det var begge ved tandlægen... ikke engang da jeg fødte fik jeg noget som helst... 

Anmeld

28. april 2013

Kay

FrkZier skriver:

Held og lykke

tak... og du har bare at havde født når jeg vågner skal du føde på herlev egentlig??

Anmeld

28. april 2013

FrkZier

Kay skriver:

tak... og du har bare at havde født når jeg vågner skal du føde på herlev egentlig??

Hihi skal nok anstrenge mig

ja, er det der du skal opereres?

Anmeld

28. april 2013

Kay

FrkZier skriver:

Hihi skal nok anstrenge mig

ja, er det der du skal opereres?

jeps... og dagkirorisk ligger lige ved siden af fødemodtagelsen... skal sidde ude på gangen ved fødemodtagelsen og vente på at blive kaldt ind så vil  sidde og vente på at du kommer forbi med veer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.