Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lady Marion <3 skriver: Det er jeg aldrig blevet , ej heller vore patienter og der hvor jeg er nu kommer vores patienter i fuld narkose 3 gange pr uge så jeg oplever det ofte
Det er jeg aldrig blevet , ej heller vore patienter og der hvor jeg er nu kommer vores patienter i fuld narkose 3 gange pr uge så jeg oplever det ofte
håber heller ik jeg bliver dårlig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja84 skriver: Det hele skal nok gå rigtig godt, og sender en masse tanker i morgen. Håber ikke forløbet efter bliver for slemt, alt skal nok gå rigtig godt
Det hele skal nok gå rigtig godt, og sender en masse tanker i morgen. Håber ikke forløbet efter bliver for slemt, alt skal nok gå rigtig godt
mange tak
CecilieLM skriver: Held og lykke
Held og lykke
tak
sunshineofmylife skriver: uha forstår dig godt knæk og bræk til dig
uha forstår dig godt knæk og bræk til dig
Kay skriver: lige om lidt skal jeg fjerne min neglelak om 2 timer og 45 min. må jeg ikke spise mere... så skal jeg forsøge at sove... indtil i morgen kl 5.30 hvor jeg skal stå op og drikke et stort glas rød saft... inden jeg skal gå i bad... og huske ikke at smøre mig med crem, ingen deo, parafume eller noget som helst... tage min vielses ring af... og de ørestikker jeg fik i morgen gave skal ud for første gang siden jeg fik dem... intet ur eller armbånd på... stadig ikke spise... så skal jeg køres ind på hospitalet... 7.30 vil jeg blive kaldt ind... hvor jeg skal klæde om og gøres klar til operation... så skal jeg i fuld narkose... og hvad der så videre sker... det kender jeg ikke i detaljer... andet end at jeg får en slange ned i halsen til at hjælpe mig med at trække vejret, og at de skal fjerne de ekstre bryster jeg har under armene... og at jeg så vil blive kørt til opvågning, hvor min mand har lovet at være der når jeg vågner... fuck jeg er ved at skide grønne grise...
lige om lidt skal jeg fjerne min neglelak
om 2 timer og 45 min. må jeg ikke spise mere... så skal jeg forsøge at sove... indtil i morgen kl 5.30 hvor jeg skal stå op og drikke et stort glas rød saft...
inden jeg skal gå i bad... og huske ikke at smøre mig med crem, ingen deo, parafume eller noget som helst... tage min vielses ring af... og de ørestikker jeg fik i morgen gave skal ud for første gang siden jeg fik dem... intet ur eller armbånd på...
stadig ikke spise... så skal jeg køres ind på hospitalet... 7.30 vil jeg blive kaldt ind... hvor jeg skal klæde om og gøres klar til operation... så skal jeg i fuld narkose...
og hvad der så videre sker... det kender jeg ikke i detaljer... andet end at jeg får en slange ned i halsen til at hjælpe mig med at trække vejret, og at de skal fjerne de ekstre bryster jeg har under armene... og at jeg så vil blive kørt til opvågning, hvor min mand har lovet at være der når jeg vågner...
fuck jeg er ved at skide grønne grise...
Vi ses herinde igen når du får det bedre
Masser af krammere og tanker herfra
Det skal nok gå godt! Ser frem til en update, hvor du skriver om hvor godt, det er gået, og hvor godt du har det!
MortilElias2010 skriver: Vi ses herinde igen når du får det bedre
ja det gør vi
Moma skriver: Masser af krammere og tanker herfra Det skal nok gå godt! Ser frem til en update, hvor du skriver om hvor godt, det er gået, og hvor godt du har det!
tak håber den kommer i morgen
BigHope13 skriver: Sender dig de varmeste tanker og er sikker på du kommer godt igennem, hvor må det være skønt for dig at komme på den anden side når det er helet som det skal.
Sender dig de varmeste tanker og er sikker på du kommer godt igennem, hvor må det være skønt for dig at komme på den anden side når det er helet som det skal.
tak glæder mig også mest af alt til det hele er overstået
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128