om lidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2013

Kay

Lady Marion <3 skriver:

Det er jeg aldrig blevet , ej heller vore patienter og der hvor jeg er nu kommer vores patienter i fuld narkose 3 gange pr uge så jeg oplever det ofte

håber heller ik jeg bliver dårlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2013

Kay

Maja84 skriver:

Det hele skal nok gå rigtig godt, og sender en masse tanker i morgen. Håber ikke forløbet efter bliver for slemt, alt skal nok gå rigtig godt

mange tak 

Anmeld

28. april 2013

Kay

CecilieLM skriver:

Held og lykke

tak

Anmeld

28. april 2013

Kay

sunshineofmylife skriver:

uha forstår dig godt knæk og bræk til dig

mange tak

Anmeld

28. april 2013

MortilElias2010

Kay skriver:

lige om lidt skal jeg fjerne min neglelak

om 2 timer og 45 min. må jeg ikke spise mere... så skal jeg forsøge at sove... indtil i morgen kl 5.30 hvor jeg skal stå op og drikke et stort glas rød saft...

inden jeg skal gå i bad... og huske ikke at smøre mig med crem, ingen deo, parafume eller noget som helst... tage min vielses ring af... og de ørestikker jeg fik i morgen gave skal ud for første gang siden jeg fik dem... intet ur eller armbånd på...

stadig ikke spise... så skal jeg køres ind på hospitalet... 7.30 vil jeg blive kaldt ind... hvor jeg skal klæde om og gøres klar til operation... så skal jeg i fuld narkose... 

og hvad der så videre sker... det kender jeg ikke i detaljer... andet end at jeg får en slange ned i halsen til at hjælpe mig med at trække vejret, og at de skal fjerne de ekstre bryster jeg har under armene... og at jeg så vil blive kørt til opvågning, hvor min mand har lovet at være der når jeg vågner...

fuck jeg er ved at skide grønne grise...  

Vi ses herinde igen når du får det bedre  

Anmeld

28. april 2013

Moma

Masser af krammere og tanker herfra 

Det skal nok gå godt! Ser frem til en update, hvor du skriver om hvor godt, det er gået, og hvor godt du har det! 

Anmeld

28. april 2013

Kay

MortilElias2010 skriver:

Vi ses herinde igen når du får det bedre  

ja det gør vi  

Anmeld

28. april 2013

BigHope13

Sender dig de varmeste tanker og er sikker på du kommer godt igennem, hvor må det være skønt for dig at komme på den anden side når det er helet som det skal.

Anmeld

28. april 2013

Kay

Moma skriver:

Masser af krammere og tanker herfra 

Det skal nok gå godt! Ser frem til en update, hvor du skriver om hvor godt, det er gået, og hvor godt du har det! 

tak håber den kommer i morgen 

Anmeld

28. april 2013

Kay

BigHope13 skriver:

Sender dig de varmeste tanker og er sikker på du kommer godt igennem, hvor må det være skønt for dig at komme på den anden side når det er helet som det skal.

tak  glæder mig også mest af alt til det hele er overstået  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.