LuLy skriver:
Måske lidt sent at spørge om da dette jo faktisk er min sidste weekend med kun 1 barn - fremover har jeg jo nok masser at se til i weekenderne!
Men det er mere fordi, at nu var det jo helligdag fredag, så Julia har været hjemme fredag, lørdag og i dag og jeg synes godt nok det er svært at få tiden til at gå og finde på noget sjovt at lave for hende. Vi har så været på legepladsen hver dag, men det er altså også bare kedeligt når man er alene og ikke har nogen at snakke med.
Så hvad får I tiden til at gå med? Hvordan underholder I jeres børn, for jeg synes godt nok det er svært, og hårdt at være på så meget når man bare er hjemme 
Jeg tror at det er meget afgørende hvor gammel barnet er (og hvilket temperament han/hun har). Du skriver ikke hvor gammel din datter er?
Min søn er halvandet og der er ikke noget der hedder hjælpe med at bage eller tegne en tegning eller bygge en hule. Det gider/kan han slet ikke.
Vi er rigtig meget ude. Han keder sig af at være indenfor i mere end et par timer.
Legepladsen.
Vi har en rigtig god gård, hvor der også er jævnaldrende børn (og deres forældre som man kan snakke med).
Vi bor tæt på en super god park hvor han elsker at løbe rundt.
Vi bor tæt på Strøget, så vi går tit en tur ind til byen.
Går måske på en café og spiser frokost.
Jeg ved jo ikke hvor du bor - men prøv at opsøge steder hvor der er andre børn med forældre. Det er tit forholdsvis nemt at falde i snak med de andre forældre, synes jeg.

Anmeld