StineW79 skriver:
Vi har købt årskort til zoo, giveskud og Legoland, så hvis vejret og lysten er til det tager vi på tur, med madpakke.
Vi bruger haven rigtig meget. Vi har gyngestativ, rutchebane, sandkasse, trampolin og efter næste weekend sku legehuset gerne være sat op
.
Vi tager til Fyn og besøger farmor og fætrene og kusinerne.
Og når det er rigtig godt vejr, tager vi i sommerhus med farfar, hvor vi tager på stranden.
Vi mødes i skoven med venner, leger på forskellige legepladser. Har gæster eller selv tager i byen. Nu er thea så stor at hun har legekammareter, som kommer her eller hun besøger dem.
Er sammen med mormor og moster.
Tegner, og leger med legetøjet. Og mest af alt, sørger vi for at slappe af her hjemme, bare os 4. Nogle gange er det bare dejligt at sumpe i sofaen og spise popcorn og se tegnefilm med vores dyner. Vh stine
Åh jeg ville også ØNSKE at vi havde have. Men vi bor i lejlighed, på 4. sal - desværre! Og jeg ville også ønske at vi kunne mødes med en masse og hun kunne lege med nogle andre børn, jeg har bare ikke mange venner med børn og slet ikke i hendes alder.
Men ja, jeg vil nemlig også helst bare at vi kunne hygge herhjemme, jeg synes ikke man skal slæbe sine børn med 17 steder hen på en weekend. Men hun har bare så meget krudt i røven, at hun GIDER ikke sidde og se tv eller noget sammen med mig